Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 sep 2011 - 12:28:
Vroeger was de bosnimf een vredelievend maar ijdel wezen. Ze was een mooie maar mysterieuze verschijning en kinderen konden urenlang naar vertelsels over dit wezen luisteren.
Maar tijden veranderen en mythes doven uit.
De bosnimf merkte met ongenoegen op dat haar populariteit daalde en ze werd er zeer verdrietig om, waardoor ze een tijd lang niet meer in het bos gespot werd.
Nu is ze terug, en ze is er op uit om haar populariteit terug te winnen. Kan het niet goedschiks, dan moet het doel de middelen maar heiligen...


Welkom bij het tiende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Zoals in de titel al te zien is, is het een special. Speciaal voor deze special is er een nieuwe rol, namelijk de nimf. Die neemt de rol van badside volledig op zich, er is dus één badsider en de rest is goodside. De nimf heeft een magische kracht waarmee ze mensen kan betoveren. Is iedereen betoverd, dan heeft zij gewonnen. De betovering heeft nare bijeffecten, maar die zijn voor de goodside onbekend!

Rollen
1x Bosnimf (Nimf)
1x Boswachter (Jager)
1x Meermens (Waarzegger)
1x Bosgeest (Beschermer)
9876x Kind (Tovenaar)

Deelnemers
1. Eliros
2. neversay
3. MoonRocker
4. Pline
5. Mine
6. Rosie16 Kind
7. Bodine Kind
8. KaulitzFreak
9. Monster23
10. realMe
11. dylan04
12. MyReflection Kind
13. missxangel

Lynch en lunch is afwisselend per dag, om acht uur 's avonds! Dus vrijdag lynch, zaterdag lunch,... You get it where I'm going. ^^



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 18:35:
@Josette; ik mag me er eigenlijk niet mee bemoeien op wie je stemt, en het is allemaal eigen keus etc. Maar als Mars gelijk heeft en Pline is dagenlang niet online geweest, zou ze niemand betoverd kunnen hebben. Toch? In dat geval zou zij goodside zijn.
Maar goed, wat jij wilt.

EDIT: also, wat Mars zegt.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 4 sep 2011 - 18:36:
ja amai, anders zou het wel erg zijn als er nu al een special weg was... x

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 18:37:
@Pline; huh?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 sep 2011 - 18:42:
Huh? o.o

En. Wat ik me afvroeg. Mag je eigenlijk wel kijken naar wanneer iemand online is geweest en wanneer niet? Want dat is niet binnen een potje van DA te zien. En. Ja. Mag het dan wel?

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 4 sep 2011 - 18:48:
Als er nu al specials weg zijn, in het begin wordt het spel toch al meteen een stuk lastiger...
maar goed...
Op het profiel van iemand kan je zien wanneer iemand laatst online was...
dat is toch niet erg dat je dat niet in dit potje ziet...

@ Kayley: de lader van men pc verdwijnt altijd op mysterieuze wijze... is het goed als ik soms eens per sms lynch?
xx

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 18:49:
Hmm, maar - dat is toch altijd al gedaan? Zo van "ze was wel online maar heeft niets gedaan/gezegd". Maar wat wel zo is - als Kay mensen via msn en sms laat stemmen, dan hebben we er niets aan.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 18:49:
Jezus, wat doen jullie er nou moeilijk over? Bo, wí¡í¡rom blijf je zo door dreunen over dat ik het in het begin niet vertrouwde om het hier te posten? Ik zei toch al waarom ik het in het begin niet postte, en dat is (was)mijn enige theorie. Nu zeg je opeens dat ik mijn theorieën niet wil delen vanwege die ene. We hebben het hier maar over één theorie, en ik had mijn redenen om die in het begin niet te willen posten.
En Elise, ik dacht dat misschien een van de twee een Waarzegger was omdat ik misschien wel gescand was, en dat diegene daarom mij niet als verdacht meldde.

Oh, en ik ga op random. Ik heb geen flauw idee wie ik zou kunnen verdenken.
Nr. 3, sorry MoonRocker. (Julia toch?)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 18:50:
Ik dreun niet door. Ik vind het alleen raar. En ik zal toch op iemand moeten stemmen, niet? Ik heb meer reden om op jou te stemmen dan op iemand anders. Dat is alles. Niets persoonlijks of zo, maar ik vind het gewoon nutteloos om almaar random te gaan. Daarom doe ik het zo. Sorry.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 18:55:
@Rosalie; maar waarom dacht je dan dat de ander een badsider was?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 4 sep 2011 - 19:01:
oh ja, das waar ook, dat was ik helemaal vergeten....
je mag je stem toch wel veranderen toch?
dan random ik iemand anders

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 4 sep 2011 - 19:13:
Ik ga nu heel het topic door lezen.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 19:38:
@Rosalie; maar waarom dacht je dan dat de ander een badsider was?


Dat dacht ik niet, ik zei dat het kon, omdat ik eerst dacht dat de badsider kon scannen..

Maar ik snap gewoon niet waarom jullie me verdenken, alleen vanwege die stomme theorie. Ik vind het gewoon nogal raar dat jullie opeens mij helemaal verdenken, alleen omdat ik misschien inderdaad nogal vaag overkwam. Ik vind dat gewoon niet echt een reden tot verdenking, maar ja. Ik heb nog steeds geen ervaring met dit spel.. :'l

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 19:41:
Ja, maar als een badsider kon scannen, waarom zou diegene jouw naam er dan niet bij stoppen? Als je een goodsider bent, dan zou de badsider je er gewoon uit willen hebben, toch?

Ik ben met het stemmen eerlijk waar random gegaan, en je gedroeg je best vaag met die theorie, ik snap het wel dat Bo bewust op je stemt.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 4 sep 2011 - 19:42:
ik heb mijn stem veranderd.
random.org had nummer 9 gekozen
sorry monster23

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 19:43:
Ik "verdenk je ook niet opeens helemaal". Maar ik moet toch op iemand stemmen? Op wie moet ik dan stemmen? Random heeft ook geen nut, dus ga ik op degene van wie de kans me nu het grootst lijkt dat ze badsider is, en dat ben jij. Als je het niet bent dan bied ik bij deze alvast mijn excuses aan, maar ik heb niets anders om mijn stem op te baseren.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19