Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 sep 2011 - 12:28:
Vroeger was de bosnimf een vredelievend maar ijdel wezen. Ze was een mooie maar mysterieuze verschijning en kinderen konden urenlang naar vertelsels over dit wezen luisteren.
Maar tijden veranderen en mythes doven uit.
De bosnimf merkte met ongenoegen op dat haar populariteit daalde en ze werd er zeer verdrietig om, waardoor ze een tijd lang niet meer in het bos gespot werd.
Nu is ze terug, en ze is er op uit om haar populariteit terug te winnen. Kan het niet goedschiks, dan moet het doel de middelen maar heiligen...


Welkom bij het tiende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Zoals in de titel al te zien is, is het een special. Speciaal voor deze special is er een nieuwe rol, namelijk de nimf. Die neemt de rol van badside volledig op zich, er is dus één badsider en de rest is goodside. De nimf heeft een magische kracht waarmee ze mensen kan betoveren. Is iedereen betoverd, dan heeft zij gewonnen. De betovering heeft nare bijeffecten, maar die zijn voor de goodside onbekend!

Rollen
1x Bosnimf (Nimf)
1x Boswachter (Jager)
1x Meermens (Waarzegger)
1x Bosgeest (Beschermer)
9876x Kind (Tovenaar)

Deelnemers
1. Eliros
2. neversay
3. MoonRocker
4. Pline
5. Mine
6. Rosie16 Kind
7. Bodine Kind
8. KaulitzFreak
9. Monster23
10. realMe
11. dylan04
12. MyReflection Kind
13. missxangel

Lynch en lunch is afwisselend per dag, om acht uur 's avonds! Dus vrijdag lynch, zaterdag lunch,... You get it where I'm going. ^^



Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 4 sep 2011 - 19:50:
Ik heb alles door gelezen en ik vind persoonlijk dat Rosalie in mijn gedachte gang en zoals Bodine al zei, heel vaag over komt. En aangezien ik dit keer wel wil stemmen stem ik ook op Rosalie.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 sep 2011 - 19:51:
Ja, maar als een badsider kon scannen, waarom zou diegene jouw naam er dan niet bij stoppen? Als je een goodsider bent, dan zou de badsider je er gewoon uit willen hebben, toch?

Ik ben met het stemmen eerlijk waar random gegaan, en je gedroeg je best vaag met die theorie, ik snap het wel dat Bo bewust op je stemt.

Ja, daarom zei ik ook dat hij waarschijnlijk nergens op sloeg. -.-

Maar ik vind het gewoon raar dat jullie meteen een olifant van een mug maken, alleen omdat ik een theorie eerst niet durfde te posten en al die shit.

Maar never mind, want elke keer als ik zeg dat jullie me opeens wel erg verdenken, dan zeggen jullie dat dat niet zo is.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 19:54:
In plaats van zeuren dat we je verdenken zou je ook met een verdediging kunnen komen. Geef ons een goede reden om niet op je te stemmen, daar hebben we meer aan dan aan deze eindeloze discussie. Waarom moet ik niet op jou stemmen? En op wie moet ik dan stemmen? Ik sta open voor suggesties, maar die geef je niet.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 20:03:
Maar... eh, daar is het een beetje te laat voor. Want het is al acht uur geweest... (volgens mijn laptop dan.)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 20:05:
Ja, nu wel. *wacht excited op Kay's ding*

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 20:14:
Oh, trouwens, Kay, misschien zou je achter de namen die eruit zijn gestemd kunnen zetten welke rol ze hadden, da's misschien wel makkelijk. ^^'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 sep 2011 - 20:25:
De melodie van het boslied verspreidde zich al snel over alle kinderen van Saint Joseph's basisschool en het bos werd meer en meer bezocht. Zo ook door Meghan.
Al snel hield ze zo veel van het bos dat ze er al haar tijd doorbracht, pas ging ze weer naar huis als het donker was. Op een dag, toen het al begon te schemeren, besloot ze een andere weg te volgen.
Op het einde van dat pad kwam ze oog in oog met de bosnimf. Ze had al verhalen over haar gehoord, maar nu zag ze haar echt. Ze werd vervuld van zo'n plotse liefde dat ze voorzichtige stapjes voorwaarts deed tot ze de bosnimf bereikte en zich aan haar gewaad vastklampte, smekend om haar mee te nemen en de geheimen van het bos te laten zien.

Meghan zou nooit meer teruggevonden worden.


Rosie16 is vandaag gelyncht, zij was een Kind.

1. Eliros - Rosie16 [0]
2. neversay - Mine [0]
3. MoonRocker - MoonRocker [2]
4. Pline - Rosie16 [0]
5. Mine - Rosie16 [1]
6. Rosie16 - MoonRocker [5]
7. Bodine - Rosie16 [0]
8. KaulitzFreak - KaulitzFreak [1]
9. Monster23 - Rosie16 [1]
10. realMe - Monster23 [0]
11. dylan04 - dylan04 [1]
13. missxangel - missxangel [0]

Dit is correct. Denk maar goed na hoe dit kan. (:

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 sep 2011 - 20:29:
Dus. Pline is dan betoverd? Omdat haar niet stem dus blijkbaar niet meetelt?
Edit: Oh wacht. Faal. dat klopt niet. x'D Waarom staat er niet gewoon een [0] bij haar? Klopt dat echt?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 20:30:
Er staat bij Pauline geen cijfer. Of hoort dat zo?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 20:31:
En bij Angela staat een nul, terwijl ze dus op zichzelf heeft gestemd. Dus misschien is zij betoverd?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 sep 2011 - 20:31:
Haar stem is wel meegeteld, anders zou het geen vijf zijn. Toch?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 4 sep 2011 - 20:33:
Ja! Ik zie iets! Missxangel heeft niet gestemd maar heeft toch geen 1 achter haar naam. Dus. Waarom? Kan dat iets met de beschermen te maken hebben of kan de beschermer alleen maar iemand voor de lunch beschermen?

dylan04
dylan04

dylan04 is offline

[24]
dylan04 zei op 4 sep 2011 - 20:34:
Net te laat met stemmen, computer startte te sloom op >< Nou ja jammer dat er weer een van de goodside is gelyncht..

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 sep 2011 - 20:36:
Ja! Ik zie iets! Missxangel heeft niet gestemd maar heeft toch geen 1 achter haar naam. Dus. Waarom? Kan dat iets met de beschermen te maken hebben of kan de beschermer alleen maar iemand voor de lunch beschermen?
Ik denk dat dat niets met bescherming te maken heeft, want dan zouden stemmen wel gewoon meegeteld worden. Dus misschien is Ang dan betoverd...

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 4 sep 2011 - 20:36:
-kijkt starend naar het lijstje.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20