Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 jan 2014 - 14:50:
De spelers waren gekozen onder de rijkste en de meest invloedrijke van het Capitool. De families waren er kapot van. Vele van hen hadden al meerdere familieleden verloren in de strijd en nu zouden ze ook nog hun kinderen kunnen verliezen. De rebellen vonden dat ze nog genade hadden getoond. Ze hadden niet het normale aantal jongeren gekozen als normaliter en daarbij ook gekeken naar de leeftijd. Ieder had een gelijke kans gekregen.

Er kwamen negen spelers in de arena, een oude arena van lang geleden. Zeven speler lieten het over zich heen komen, accepteerden dat ze waarschijnlijk dood gingen. Twee wilden wraak op de rebellen. Als het zo oneerlijk was van het Capitool om de hongerspelen te organiseren, waarom het dan zelf nadoen, al was het maar éénmalig. Ze zouden koste wat het kost winnen, als de district mensen konden moorden voor hun leven, waarom zij dan niet? En met mogelijk hulp van buitenaf, dan zou alles mogelijk zijn, toch?

Al ook buiten de Spelen om waren er problemen. De spelbeheerder was ook tegen de spelen, maar werd gedwongen hem organiseren. Daar waar hij kon, hielp hij de spelers, zo was er geen algemeen punt. Hij zorgde ervoor dat de spelers niet bij elkaar stonden, als ze boven zouden komen. Er zou geen groot slagveld de eerste dag zijn, maar het bleef wel de hongerspelen. Er zouden kinderen gaan sterven. Dat stond vast.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het moment was daar, de camera’s draaiden. Actie werd er verwacht van iedereen. Uit een vreemde slaap werden de spelers wakker is de arena, overal verspreid. Angst en adrenaline gierde door hun lichamen. Ze wisten dat de camera’s op hun gericht stonden, maar konden ze niet vinden, niet zien. Ze wisten dat familie keek, hopende dat ze de winnaar zouden worden en terug zouden komen. Iedereen had een kans, maar niet iedereen zou eruit komen. Een schel geluid klonk door de lucht. Iedereen wist wat er gezegd zou worden.
Het spel is begonnen!


Voor iedereen die nog een vluchtige blik op de regels wil werpen, hierbij de mogelijkheid.

Rollen
8x 2x Goodside
- Jager (Josephine Green)
- Heks (Loralaine Crane (dochter van de oude spelmaker))
- Beschermer (Nicolleta Flickerman (nicht van Caeser Flickerman))
- Waarzegger (Plutarch Haevensbee)
- 4x0x Tovenaar (Corie Snow (president Snows nichtje); Donna Marks; Joan Marks; Susy Gin)
3x 2x badsider:
- Wolf (Aidel More)
- Wolf (Effie Shaw)
- Spion (Johanna Mason)

Deelnemers
1. Bodine
2. Emma
3. Daan
4. Kirsten
5. Pauline
6. Wilma
7. Kayley
8. Angela
9. Elise
10. Krewella
11. Bella01

Eerste lynch 6 januari, 20:00
Eerste lunch 7 januari, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 6 jan 2014 - 22:20:
Ooooh, okayyy. Thnx!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 jan 2014 - 22:21:
Kayley het zou kunnen dat ze inderdaad zich veilig wilden voelen en daardoor op dezelfde persoon stemde. Er is alleen in de bekende stemmen geen enkele dubbele stem gevallen. Dat moet hun naam daar bij gezeten hebben, anders voel je je ook niet echt aangevallen, zou ik denken. Bij zoveel stemmen is de kans dat je er zonder genoemd worden uit ligt, vrij klein. de genoemde stemmen zijn:
Pline-wilma
Wilma- Emma --> Bodine
Daan-Bella
Emma-Angela
Angela – Wilma

Wilma kunnen we hier al van weg strepen en dan zouden we Emma, Bella en Angela overhouden. In de theorie van Kayley zouden we Bodine, Pauline, Angela en Cynthia verdenken. Als je het zo bekijkt zie je Angela dubbel.

Snapt iemand het of ben ik oververmoeid en slaat dit nog nergens op.
Misschien ben ik te moe, maar ik snap het niet helemaal. Of amper, eigenlijk.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 jan 2014 - 22:24:
@ Emma, dan zullen het mijn eigen rare hersenspinsels wel zijn. Mijn gedachten die niet vaak mensen snappen. Zal morgen wel kijken of het daadwerkelijk ergens op sloeg en of ik het uit kan leggen.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 7 jan 2014 - 11:28:
Ik denk dat ik een deel mee ben met je hersenspinsels maar het kan zich niet helemaal goed vertalen in mijn eigen hoofd...
Er is toch wel een dubbele stem... zowel ikzelf als Angela hebben op Wilma gestemd... en ik ben niet helemaal mee met het Angela dubbel dingetje, zou je haar dan als goed of als slecht zien?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 jan 2014 - 11:53:
Okay, ik snap hem ondertussen iets beter. Het is hetzelfde lijstje als Daan gaf. En met Angela dubbel bedoel je dat Angels van diegenen de enige is die wist dat ze een stem tegen zou krijgen?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 jan 2014 - 13:03:
Is er vandaag ook een Lynch of alleen een Lunch?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 jan 2014 - 13:22:
Alleen lunch.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 jan 2014 - 13:50:
Dus is het lynch op dag 1, lunch op dag 2, lynch op dag 3,... etc? Of is het alleen apart omdat we net begonnen zijn?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 jan 2014 - 14:18:
Nee, dat is inderdaad altijd zo.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 jan 2014 - 14:25:
Oke, danke! <3

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 jan 2014 - 20:31:
De eerste knal had geluiden. ‘s Avonds kwam in de lucht het beeld van Joan Marks. Zij was overleden al had ze wel haar leven proberen te redden. Niemand wist wie de dader was, behalve de kijkers. De ouders van Joan hadden gehuild bij het beeld. Ze hadden gezien hoe hun dochter werd vermoord. Iets wat je als ouders niet wil weten, laat staan wil zien. De andere ouders hadden een opgelaten blik, het was niet hun kind. Eén paar ouders mocht dan wel opgelucht zijn, toch knaagde er ook schuldgevoel. Hun kind was in staat tot moorden. Ze wisten dat het graag een vredesbewaker had willen worden. Had hij dan de districtbewoners ook zo mishandelt als dat hij deed met Joan? De ouders konden het bijna niet verdragen, het verschrikkelijke idee.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Corrie kende Joan niet, maar toch voelde ze medelijden voor haar. Haar einde was geen pretje geweest dat kon ze wel raden. Het gegil had ze gehoord. Het gegil was haar drijfveer om verder weg te rennen ervan, maar wel oplettend. Ze wilde niet iemand anders tegenkomen. Ze had nog geen wapens om zich te verdediging, mocht diegene niet vredelievend tegen haar zijn. Ze wist haal wel zeker dat niemand echt vredelievend tegen haar zou zijn. Zij wist als enige hoe het er buiten het publiek aan toe ging bij de spelen. Als nichtje, maar vooral als oogappeltje, van Snow had ze al vaak de ruimtes gezien. Ze was zelfs al meerdere keren in een stadion geweest om te voelen hoe het was. Toch voelde het nu anders. Ze had nooit geweten wat de spelers zouden voelen, welke angst ze zouden hebben. Nu wist ze het en vond ze zichzelf afschuwelijk. Afschuwelijk dat ze de spelen ooit leuk had gevonden, dat ze er plezier aan had beleefd om het te kijken.

Corrie hoorde het bloed door haar oren heen suisen. Daaroverheen klonk het geknisper van gras. Ze was er al even op gespitst. Luisterend naar waar het naartoe zou gaan. Nu viel haar pas op dat het te veel geknisper was voor één persoon. Vluchtig keek ze om zich heen. Lag her misschien was ter verdediging? Niet dat ze kon zien. Zo stil als ze kon sloop ze weg, hopend iemand tegen te kome die haar mogelijk kon helpen. Helaas voor haar, was ze niet zo stil als ze dacht. Eén speer werd gegooid en raakte haar in haar been. Ze kon nog net een schreeuw onderdrukken. Met haar sjaal probeerde ze het bloeden te stelpen, al hielp dit niet veel. Het bloedspoor leide Aidel More en Effie Shaw al snel naar haar toe. Met één haal werd er een einde aan haar leven gemaakt.

Vandaag is Emma geluncht. Zij was Corrie Snow, presidents Snows nichtje.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 jan 2014 - 20:32:
Vanaf nu mogen alle specials gebruikt worden

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 jan 2014 - 20:32:
Noouuuuuuu ):

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 7 jan 2014 - 20:49:
Noooooooooo~!! Emma! D:
R.I.P

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 jan 2014 - 21:00:
Ik was er eigenlijk lichtjes van overtuigd dat Emma de Spion was, dus misschien dachten de badsiders dat ze de Waarzegger was?
Betekent in ieder geval dat ze zelf nog helemaal in het duister zitten.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14