Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 jan 2014 - 14:50:
De spelers waren gekozen onder de rijkste en de meest invloedrijke van het Capitool. De families waren er kapot van. Vele van hen hadden al meerdere familieleden verloren in de strijd en nu zouden ze ook nog hun kinderen kunnen verliezen. De rebellen vonden dat ze nog genade hadden getoond. Ze hadden niet het normale aantal jongeren gekozen als normaliter en daarbij ook gekeken naar de leeftijd. Ieder had een gelijke kans gekregen.

Er kwamen negen spelers in de arena, een oude arena van lang geleden. Zeven speler lieten het over zich heen komen, accepteerden dat ze waarschijnlijk dood gingen. Twee wilden wraak op de rebellen. Als het zo oneerlijk was van het Capitool om de hongerspelen te organiseren, waarom het dan zelf nadoen, al was het maar éénmalig. Ze zouden koste wat het kost winnen, als de district mensen konden moorden voor hun leven, waarom zij dan niet? En met mogelijk hulp van buitenaf, dan zou alles mogelijk zijn, toch?

Al ook buiten de Spelen om waren er problemen. De spelbeheerder was ook tegen de spelen, maar werd gedwongen hem organiseren. Daar waar hij kon, hielp hij de spelers, zo was er geen algemeen punt. Hij zorgde ervoor dat de spelers niet bij elkaar stonden, als ze boven zouden komen. Er zou geen groot slagveld de eerste dag zijn, maar het bleef wel de hongerspelen. Er zouden kinderen gaan sterven. Dat stond vast.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het moment was daar, de camera’s draaiden. Actie werd er verwacht van iedereen. Uit een vreemde slaap werden de spelers wakker is de arena, overal verspreid. Angst en adrenaline gierde door hun lichamen. Ze wisten dat de camera’s op hun gericht stonden, maar konden ze niet vinden, niet zien. Ze wisten dat familie keek, hopende dat ze de winnaar zouden worden en terug zouden komen. Iedereen had een kans, maar niet iedereen zou eruit komen. Een schel geluid klonk door de lucht. Iedereen wist wat er gezegd zou worden.
Het spel is begonnen!


Voor iedereen die nog een vluchtige blik op de regels wil werpen, hierbij de mogelijkheid.

Rollen
8x 2x Goodside
- Jager (Josephine Green)
- Heks (Loralaine Crane (dochter van de oude spelmaker))
- Beschermer (Nicolleta Flickerman (nicht van Caeser Flickerman))
- Waarzegger (Plutarch Haevensbee)
- 4x0x Tovenaar (Corie Snow (president Snows nichtje); Donna Marks; Joan Marks; Susy Gin)
3x 2x badsider:
- Wolf (Aidel More)
- Wolf (Effie Shaw)
- Spion (Johanna Mason)

Deelnemers
1. Bodine
2. Emma
3. Daan
4. Kirsten
5. Pauline
6. Wilma
7. Kayley
8. Angela
9. Elise
10. Krewella
11. Bella01

Eerste lynch 6 januari, 20:00
Eerste lunch 7 januari, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2014 - 14:43:
Een schets van de situatie waarin we nu zitten: er zijn nog negen spelers over, waarvan 1/3de badside. Er zijn 2/3 mensen die nog maar weinig (substantial) gezegd hebben, wat redelijk problematisch is want daar kunnen we niets mee.
Als onze lynch vanavond nog een goodsider is en de wolven morgen met hun stomme kop hun eigen spion er niet uit werken, dan is het morgen 4 goodsiders tegen 3 badsiders.
Er moet dus echt even iets gaan gebeuren.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 jan 2014 - 16:00:
Omdat ik straks moet werken en dan niet meer online kan komen op.fanfic om mijn stem uit te brengen, doe ik het nu. Omdat ik werkelijk geen idee heb op wie ik moet stemmen, heb ik gebruik gemaakt van random.org. Deze zeg dat ik moet gaan voor nr 4, sorry Kirsten.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 jan 2014 - 16:09:
Sorry guys, het posten van de stemmen wordt vandaag later, vanwege een sterfdatum in de familie die mij heel er aanstaat. Zou graag rond de tijd dat ik had moeten posten er even bij kunnen stilstaan met de andere. Ik hoop dat jullie het begrijpen. Ik ga proberen het zo snel mogelijk te posten dan.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2014 - 16:47:
Dat neemt niemand je kwalijk, Josette! <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 jan 2014 - 16:47:
@Kay: maar jij had een theorie, toch?
@Josette: geen zorgen, dat gaat uiteraard voor. Fijn dat je het van tevoren meldt!

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 8 jan 2014 - 17:27:
Het spijt me guys, maar ik heb een heleboel huiswerk dus ik ga alvast random.org gebruiken. (Omdat jullie het ook zo vaak gebruiken. )
Random.org zegt nummer 4, i'm sorry Kirsten!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2014 - 17:40:
Mijn theorie draaide rond Daan en Kirsten en wel heel snel toehappen op een halfbakken theorie terwijl ik zeker weet dat ze allebei meer verstand hebben dan meegaan in een theorie die toch niet heel substantial is, maar toen ik er wat meer over ging nadenken, wilden ze waarschijnlijk gewoon een steentje bijdragen aan een gedachte die begon bij Emma op, lijk, pagina 2.
Weet je wat ik wel verdacht vind? Dat twee mensen vlak na elkaar "random" op Kirsten komen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 jan 2014 - 18:02:
Vind ik ook. Maar ik vraag me heel sterk af of Angela als wolf werkelijk zou stom zou zijn om met haar medewolf op dezelfde persoon te stemmen, compleet "random". Aan de andere kant - de enige halve theorie die we hebben, wijst op haar. En haar verdediging was op z'n zachtst gezegd rommelig.
Ik wil eigenlijk niet mee in de stemming op Kirsten, want die is totaal niet onderbouwd. Dus dan stem ik liever op Angela - want daar is in ieder geval enige aanleiding toe. Maar dan nog. Het voelt nog zo random aan.
Oh en nog even over Daan: die is de vorige keer (of twee keer geleden?) door de mand gevallen doordat ze zo fel inging op iets wat nergens op gebaseerd was. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo snel na dato precies dezelfde fout zou maken.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 8 jan 2014 - 18:07:
Aan de andere kant verander je altijd van manier van reageren als je een bepaalde rol hebt, al dat je wel gelijk hebt dat ze daar waarschijnlijk wel enorm op zou letten nu...
Ik ga nog maximum anderhalf uurtje wachten om te stemmen omdat ik hoop dat ik nog een geniale ingeving krijg tegen dan...

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 jan 2014 - 18:08:
Ik had precies dezelfde gedachte toen ik het topic bijlas Kay! Ik ga na het eten het topic nog even doorspitten om te kijken of ik iets uit kan vogelen wat wel substantieel is.
Om terug te komen op de oude theorie: na de eerste lynch hebben de baddies over het algemeen nog ruimte zat en zeggen ze niet heel snel dingen waar je iets uit op zou kunnen maken. Daarom probeerde ik iets uit de stemmen te halen. Het is immers handig voor een baddie om mee te gaan met de lynch van een ander - kwestie van de lynchkans voor een medebaddie verkleinen. Vier 'random' stemmen op één persoon, vind ik toch snel verdacht. Misschien niet iets om een hele theorie op te baseren, maar zeker iets om in je achterhoofd te houden.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 8 jan 2014 - 18:16:
Met mijn theorie wilde ik eigenlijk alleen maar bedoelen dat wij er automatisch vanuit gaan dat er een wolf zit tussen de mensen die op Wilma stemde en een daar niet bij zitten. Dit is een patroon dat te ontdekken is in de afgelopen potjes. Ik zou als ik badside was dit vooral doorbreken. Dus dat zouden in principe dus alle mensen kunnen zijn met dezelfde stemmen.
Verder zou ik over Angela ook echt nog geen vaste theorie willen noemen. Het is alleen zo dat iedereen maar random blijft stemmen en zo valt er ook nooit een theorie te verzinnen, technisch gezien. de reden dat ik hem daarna niet meer uitgelegd heb, is omdat hij eigenlijk niet echt ergens op sloeg.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2014 - 18:56:
In dit potje is er wel een Spion though en ik neem aan dat ze die niet meteen de eerste ronde er al uit willen, dus misschien valt dat ook in de stemmen te lezen. We weten gewoon absoluut niets, eigenlijk.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 jan 2014 - 18:56:
Kan gewoon optijd poste

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2014 - 19:12:
Wat als Bella de spion is? Na de halfgare theorie die hier een tijdje rond vloog, scant ze Angela en ontdekt dat die badside is- dus volgt ze haar stem? Iunno, ik probeer te achterhalen wat Bella en Cynthia zijn ondanks dat ze nauwelijks posten.

Dat wilt nog niet zeggen dat ik per se denk dat Angela badside is, maar het zou kunnen.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 8 jan 2014 - 19:21:
Misschien moeten we hen aanmoedigen om wat actiever te worden? Bij mij heeft het ook wel een tijdje geduurt voor ik begon met theorietjes bedenken dus wie weet komt het bij hen wel nog...
Ik denk dat ik vanavond voor Angela ga gaan, bij gebrek aan meer duidelijkheid enzo, het is nogal lastig want ik moet zo meteen door... ik kan hem nog een kwartiertje veranderen maar voorlopig hou ik het daar dus op...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16