Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 jan 2014 - 14:50:
De spelers waren gekozen onder de rijkste en de meest invloedrijke van het Capitool. De families waren er kapot van. Vele van hen hadden al meerdere familieleden verloren in de strijd en nu zouden ze ook nog hun kinderen kunnen verliezen. De rebellen vonden dat ze nog genade hadden getoond. Ze hadden niet het normale aantal jongeren gekozen als normaliter en daarbij ook gekeken naar de leeftijd. Ieder had een gelijke kans gekregen.

Er kwamen negen spelers in de arena, een oude arena van lang geleden. Zeven speler lieten het over zich heen komen, accepteerden dat ze waarschijnlijk dood gingen. Twee wilden wraak op de rebellen. Als het zo oneerlijk was van het Capitool om de hongerspelen te organiseren, waarom het dan zelf nadoen, al was het maar éénmalig. Ze zouden koste wat het kost winnen, als de district mensen konden moorden voor hun leven, waarom zij dan niet? En met mogelijk hulp van buitenaf, dan zou alles mogelijk zijn, toch?

Al ook buiten de Spelen om waren er problemen. De spelbeheerder was ook tegen de spelen, maar werd gedwongen hem organiseren. Daar waar hij kon, hielp hij de spelers, zo was er geen algemeen punt. Hij zorgde ervoor dat de spelers niet bij elkaar stonden, als ze boven zouden komen. Er zou geen groot slagveld de eerste dag zijn, maar het bleef wel de hongerspelen. Er zouden kinderen gaan sterven. Dat stond vast.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het moment was daar, de camera’s draaiden. Actie werd er verwacht van iedereen. Uit een vreemde slaap werden de spelers wakker is de arena, overal verspreid. Angst en adrenaline gierde door hun lichamen. Ze wisten dat de camera’s op hun gericht stonden, maar konden ze niet vinden, niet zien. Ze wisten dat familie keek, hopende dat ze de winnaar zouden worden en terug zouden komen. Iedereen had een kans, maar niet iedereen zou eruit komen. Een schel geluid klonk door de lucht. Iedereen wist wat er gezegd zou worden.
Het spel is begonnen!


Voor iedereen die nog een vluchtige blik op de regels wil werpen, hierbij de mogelijkheid.

Rollen
8x 2x Goodside
- Jager (Josephine Green)
- Heks (Loralaine Crane (dochter van de oude spelmaker))
- Beschermer (Nicolleta Flickerman (nicht van Caeser Flickerman))
- Waarzegger (Plutarch Haevensbee)
- 4x0x Tovenaar (Corie Snow (president Snows nichtje); Donna Marks; Joan Marks; Susy Gin)
3x 2x badsider:
- Wolf (Aidel More)
- Wolf (Effie Shaw)
- Spion (Johanna Mason)

Deelnemers
1. Bodine
2. Emma
3. Daan
4. Kirsten
5. Pauline
6. Wilma
7. Kayley
8. Angela
9. Elise
10. Krewella
11. Bella01

Eerste lynch 6 januari, 20:00
Eerste lunch 7 januari, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 9 jan 2014 - 23:16:
Maar ik vind het verdacht.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 jan 2014 - 23:17:
Bo is slim though. Ze maakte geen theorie rond waarom Kirsten niet gelynchd moest worden, nee, ze leidde ons redelijk zachtjes weg van haar en richting Angela. Ik had zelf niet eens door dat ze de spotlight van Kirsten wegschoof tot ik er naar keek met de gedachte dat Bo een wolf was.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 9 jan 2014 - 23:21:
Ik heb het net ook een teruggelezen en dat klopt inderdaad. Maar ik weet niet of het genoeg is on Kirsten verdacht te maken. Al was haar 'verdediger' wel een wolf.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 jan 2014 - 23:23:
Maar het is geniaal, toch? Bo is geweldig in het manipuleren van mensen, zie ook het vorige potje waar ze badsider was. En dit is precies zo'n soort subtiele Bo-actie.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 jan 2014 - 23:23:
Ik vind het ook moeilijk, want misschien dacht Bo dat ze de spion was en wou ze daarom gewoon zorgen dat ze er tenminste nog één ronde langer in zat, en is Kirsten eigenlijk wel gewoon goodside.
Het is heel moeilijk, maar we moeten íets doen. We zijn nog met z'n zessen, 4 goodsiders en 2 badsiders. Als we enige kans op winst willen hebben, moeten we een badsider vinden voor de volgende lynch en lunch ons op 2-2 brengt.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 jan 2014 - 23:24:
Bo was niet de spion. Ze was Aidel More, en de spion is Johanna Manson.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 jan 2014 - 23:26:
Misschien dacht Bo dat Kirsten de spion was. In die situatie zou de spion de wolven dus nog niet gevonden hebben, en kreeg Bo de vibe dat Kirsten mogelijk haar long lost wolf buddy was, dus besloot ze haar in leven te houden voor minstens nog een ronde zodat ze misschien Bo zou scannen en ze elkaar zouden vinden.
Ik zeg niet dat dit is wat er gebeurd is, maar het zou wel kunnen.

Misschien is Kirsten effectief de spion tho, want vlak na de Angela lynch was er de Elise lunch dus misschien scande Kirsten Bo, vonden ze elkaar, vertelde ze dat Elise de Beschermer was en besloten ze haar te lunchen.
Misschien waren Kirsten's lijstjes een hint naar de badside om te zeggen dat ze hen gescand had.
Als dat zo is, dan veranderde Kirsten daarna misschien van mening over iemand die ze eerst wel verdacht vond en daarna niet meer, en die persoon is dan de andere badsider die ze dus nog niet gescand had.

Of is heel deze post gewoon een hoop onzin waar niets waar van kan zijn? Ik ben redelijk ondersteboven van Bo die een wolf blijkt te zijn, want ik dacht dat we aan dezelfde kant stonden. ;_;

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 jan 2014 - 23:35:
Het klinkt mij goed in de oren (of in de ogen, aangezien ik het lees). Maar eigenlijk zou ik moeten slapen, dus ik moet toegeven dat het niet helemaal doorkomt.
Maar ik ken het gevoel! Ik vertrouw Bo toch altijd een beetje, hoewel ik weet dat dat eigenlijk niet zou moeten, omdat de zij net zo goed als ieder ander een baddie kan zijn. Maar toch. en ik heb de tendency om dingen te verdringen en tegen Bo spelen is echt een hell, dus dat verdring ik voor het gemak dan ook maar

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 jan 2014 - 23:37:
Ik keek net op mijn Paper of Crazy (want ik schrijf dingen neer, voor het geval ik op de trein of tijdens het leren nog eens wat dingen wil nalezen, en ik geen internet heb) en na de eerste lynch waren Bodine en Kirsten degenen die ik het meest verdacht vond, Kirsten omdat ze redelijk hard doorging op de Angelatheorie en we ondertussen weten dat de badsiders blijkbaar Angela er heel graag uit wilden.
Dus ik denk dat als er niets beter komt, Kirsten morgen mijn stem gaat krijgen.
Maar ik geef haar nog de kans om zichzelf te verdedigen, uiteraard.

Ja, dat heb ik dus ook. En ik heb ook altijd de neiging om newbies te onderschatten.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 jan 2014 - 0:20:
Ik vermoed dat we de andere badsiders gaan moeten zoeken tussen Daan en Kirsten... Kirsten kan zijn om alle bovengenoemde redenen...
Daan eerder omdat ze steeds op anderen gaat focussen en de aandacht van haar wegleiden...

Daan: Maar ik denk wel dat een minder ervaren badside dit snel zou doen. Enorm goede spelers kunnen je het immers behoorlijk lastig maken.
Met andere woorden: ik vermoed dat we een niet al te ervaren badside hebben, wat Elise en Bodine in mijn ogen al een stuk minder verdacht maakt.

Bodine is ervaren

Kay: Mijn theorie draaide rond Daan en Kirsten en wel heel snel toehappen op een halfbakken theorie terwijl ik zeker weet dat ze allebei meer verstand hebben dan meegaan in een theorie die toch niet heel substantial is ...

Oke verder werd gezegd dat het wel gewoon helpen kan zijn maar toch... ik zet het er maar even bij omdat zowel Daan als Kirsten hier genoemd worden

Bo: Ik wil eigenlijk niet mee in de stemming op Kirsten, want die is totaal niet onderbouwd. Dus dan stem ik liever op Angela - want daar is in ieder geval enige aanleiding toe. Maar dan nog. Het voelt nog zo random aan.
Oh en nog even over Daan: die is de vorige keer (of twee keer geleden?) door de mand gevallen doordat ze zo fel inging op iets wat nergens op gebaseerd was. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo snel na dato precies dezelfde fout zou maken.

Hier wordt Kirsten op een subtiele manier beschermd (ook al waren de stemmen op haar ook wel vrij random)
En hier verdedigt ze Daan terwijl haar reacties wel helemaal anders zijn in dit spel en dat ze helemaal niet fel reageerde

Kirsten: @ Kayley: Ik stemde op Elise, omdat ik het over Angela niet eens was. Ik had al het vage vermoeden dat veel mensen op Angela zouden gaan, maar mijn gevoel zei niet dat ze een weerwolf was, ondanks dat ik haar naam wel had laten vallen. Dus ik wilde dan op iemand gaan die toch minder actief was.

De volgende lunch lag Elise eruit... niet echt een slimme zet maar het kan zijn dat ze er niet aan gedacht hebben

Vlak daarna geeft Kirsten een hele theorie met verschillende mogelijke dingen maar ze heeft het enkel over Kay, Elise en Bella... over de rest zegt ze niets dus misschien wil ze haar medebaddies beschermen want van de actievere mensen moet je toch wel al iets denken (ja ik weet dat ik ook bij die rest zit)

Daan: ... Het valt me wel op dat Bo tot twee keer toe Kirsten heeft verdedigt. Eerst toen er 'random' stemmen naar Kirsten gingen. Toen heeft ze heel subtiel de stemming weten om te buigen naar Angela. Later heeft ze dit nogmaals verdedigt, met als reden dat er geen reden was om Kirsten te lynchen.

Hier doet ze eigenlijk hetzelfde als wat ze aan het beschrijven is... de aandacht wegleiden naar iemand anders... Kirsten beschuldigen...

Nu ja... dit is maar wat ik denk he...
Morgen gaat mijn stem waarschijnlijk naar Daan gaan...



Edit: ik bedenk me net dat als er morgen geen badsider uitgaat dat het spel gewoon gedaan is want dat het met de lunch overmorgen dan 2-2 is...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 jan 2014 - 0:53:
Ik laat jullie één avond alleen en het gaat er meteen over hoe goed ik mensen manipuleer. The love's mutual. Na gut. Moge mijn medewolven mij wreken.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 1:13:
Pauline, jouw post is heel onderbouwd. Kudos, vooral omdat je nieuw bent.
Wat ik me trouwens bedenk. Elise was Beschermer. Misschien is Bella ook iets speciaal, misschien de waarzegger maar omdat ze zo nieuw en inactief is, heeft ze helemaal nog geen hints gedropt. Dan zou Kirsten de spion zijn, want hoe weet ze anders wie er speciaal is, en Daan zou dan Bo's medebaddie zijn.
Ze vermeldde eerder ook al dat ze het haat om tegen Bo te spelen, misschien zei ze dat om ons op het verkeerde pad te brengen?
Ik denk dat we met Daan en Kirsten twee goede theorieën hebben.

Ik laat jullie één avond alleen en het gaat er meteen over hoe goed ik mensen manipuleer. The love's mutual. Na gut. Moge mijn medewolven mij wreken.

I TRUSTED YOU!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 jan 2014 - 9:19:
Dan moeten we nu gaan bedenken welke de beste keus is, neh?

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 jan 2014 - 10:29:
@Cynthia: inderdaad, we hebben daar wel nog een dikke 9 uur voor dus dat komt hopelijk wel in orde...

Nu... ik ga verder studeren want ik heb deze namiddag examen, ik heb geen idee hoe lang dat gaat duren en wanneer ik dus weer online kan komen...

Dus tot dan stem ik nog steeds op Daan (motivatie zie mijn warrige bericht hierboven ergens)

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 jan 2014 - 13:03:
Ik vertrouw Bo toch altijd een beetje, hoewel ik weet dat dat eigenlijk niet zou moeten, omdat de zij net zo goed als ieder ander een baddie kan zijn. Maar toch

Deze is van Daan en ik vraag me af of - als ze een baddie zou zijn zoals Pauline zegt - dit dan verzonnen is. Ik weet het niet, hebben mensen nog meer argumenten voor Daan? Cause I'm not convinced.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18