Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 jan 2014 - 14:50:
De spelers waren gekozen onder de rijkste en de meest invloedrijke van het Capitool. De families waren er kapot van. Vele van hen hadden al meerdere familieleden verloren in de strijd en nu zouden ze ook nog hun kinderen kunnen verliezen. De rebellen vonden dat ze nog genade hadden getoond. Ze hadden niet het normale aantal jongeren gekozen als normaliter en daarbij ook gekeken naar de leeftijd. Ieder had een gelijke kans gekregen.

Er kwamen negen spelers in de arena, een oude arena van lang geleden. Zeven speler lieten het over zich heen komen, accepteerden dat ze waarschijnlijk dood gingen. Twee wilden wraak op de rebellen. Als het zo oneerlijk was van het Capitool om de hongerspelen te organiseren, waarom het dan zelf nadoen, al was het maar éénmalig. Ze zouden koste wat het kost winnen, als de district mensen konden moorden voor hun leven, waarom zij dan niet? En met mogelijk hulp van buitenaf, dan zou alles mogelijk zijn, toch?

Al ook buiten de Spelen om waren er problemen. De spelbeheerder was ook tegen de spelen, maar werd gedwongen hem organiseren. Daar waar hij kon, hielp hij de spelers, zo was er geen algemeen punt. Hij zorgde ervoor dat de spelers niet bij elkaar stonden, als ze boven zouden komen. Er zou geen groot slagveld de eerste dag zijn, maar het bleef wel de hongerspelen. Er zouden kinderen gaan sterven. Dat stond vast.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het moment was daar, de camera’s draaiden. Actie werd er verwacht van iedereen. Uit een vreemde slaap werden de spelers wakker is de arena, overal verspreid. Angst en adrenaline gierde door hun lichamen. Ze wisten dat de camera’s op hun gericht stonden, maar konden ze niet vinden, niet zien. Ze wisten dat familie keek, hopende dat ze de winnaar zouden worden en terug zouden komen. Iedereen had een kans, maar niet iedereen zou eruit komen. Een schel geluid klonk door de lucht. Iedereen wist wat er gezegd zou worden.
Het spel is begonnen!


Voor iedereen die nog een vluchtige blik op de regels wil werpen, hierbij de mogelijkheid.

Rollen
8x 2x Goodside
- Jager (Josephine Green)
- Heks (Loralaine Crane (dochter van de oude spelmaker))
- Beschermer (Nicolleta Flickerman (nicht van Caeser Flickerman))
- Waarzegger (Plutarch Haevensbee)
- 4x0x Tovenaar (Corie Snow (president Snows nichtje); Donna Marks; Joan Marks; Susy Gin)
3x 2x badsider:
- Wolf (Aidel More)
- Wolf (Effie Shaw)
- Spion (Johanna Mason)

Deelnemers
1. Bodine
2. Emma
3. Daan
4. Kirsten
5. Pauline
6. Wilma
7. Kayley
8. Angela
9. Elise
10. Krewella
11. Bella01

Eerste lynch 6 januari, 20:00
Eerste lunch 7 januari, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 jan 2014 - 20:11:
Je snapt me niet, het was juist de bedoeling dat ik niks zei zodat ik niet opviel.
Btw, ik heb Weerwolven van wakkerdam 2 jaar geleden nog gespeeld, maar ik was dus de regels een beetje kwijt en de beste manier om de baddies te laten winnen is om zo onschuldig mogelijk te lijken. (Get it?)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2014 - 20:17:
Maar dat is niet de bedoeling. Je moet onschuldig lijken maar nog steeds een actief deel uitmaken van het potje. We zijn al maar met elf, als één persoon al inactief is dan is dat echt niet goed voor het spel- Elise was ook inactief, en Cynthia vooral in het begin; dat is gewoon niet leuk.
Probeer in het vervolg, zelfs als je badside bent, alsjeblieft minstens dagelijks te posten.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 jan 2014 - 20:21:
Ja, is goed. Maar ik heb dit spel al een lange tijd niet gespeeld dus ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen enzo.. Jullie komen allemaal met hele goeie
Theorieën. Maar toch.. Ik wist niet echt wat ik moest zeggen en ik ben heel slecht in het maken van theorieën.
Btw, dit is eigenlijk mijn 2de keer

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2014 - 20:23:
Daarom vergeven we het je Met wat oefening word je beter in het maken van theorieën en dergelijke.
Ik werd gewoon paranoia van alles, omdat ik heel erg roestig was en een paar mensen buiten het spel om niet kende.

Ik was de Jager, trouwens. :p

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 jan 2014 - 20:25:
I'm sorry, ik was het vergeten dat het eigenlijk mijn 2de keer is. Maar het was ook 2 jaar geleden en ik ben echt vergeetachtig.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 11 jan 2014 - 20:36:
Ah shit. Sorry you guys.
Als dit weer wordt gehouden - ik doe graag mee! Snap het nu wat beter en zal dan nog wat actiever spelen. ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 jan 2014 - 20:37:
Had je trouwens door dat Pauline de waarzegster was Kayley, of niet? Want volgens mij was het écht overduidelijk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 jan 2014 - 20:37:
Ik vind het echt super, super jammer dat ik er zo snel uit lag. ):

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 jan 2014 - 20:39:
@Cynthia; The same with me! Ik wil een frisse start maken!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2014 - 20:39:
Ze zat te zeggen van, "naar mijn gevoel" en toen dacht ik van, "hmm, would she be?"
Alleen was ik na een tijd zó de kluts kwijt, gewoon. Bo vond ik wel heel duidelijk tho, daarmee dat ik haar uiteindelijk vermoord heb >:3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 jan 2014 - 20:42:
Echt? Hoe? Want ik niet, en ik wist nota bene dat ze wolf was. (ze vroeg zich ook af hoe de jager het wist, dus please explain)
Maar Pauline bleef er maar over doorzeuren dat 'Daan en/of Bo wolven zijn. Wolf op spion. Wolf en spion. Wat dan ook.' Ik bedoel, het viel voor mij extra op omdat het waar was, maar het viel in het algemeen toch ook op omdat ze zo direct rollen noemde?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2014 - 20:47:
Toen ik het half doorhad dat Pauline misschien de waarzegger was, vroeg ik haar ook voor een lijstje van wat ze van de anderen vond.
En toen hoopte ik dat ik gelunchd zou worden zodat ik jou in m'n dood kon meenemen, Daan. :p

Het klikte vooral toen ze toch op Angela ging. Want wat ik me meende te herinneren, was een Bo die dat toch echt niet zou doen op zo'n zwakke beschuldigingen. En toen ging ik dus meer aandacht schenken aan wat ze in haar posts tussen de lijntjes door zei, en het voelde ook gewoon niet helemaal correct- daarmee. Het was nog steeds een halve leap of faith, want mijn gevoel zat wel vaker fout dit potje, but you know.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 jan 2014 - 20:51:
Alleen wisten we dat je jager was en ging dat dus niet gebeuren. :p

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2014 - 20:53:
No fair. Ik had gewoon op je moeten stemmen ipv Kirsten, want dat wou ik dus eerst doen BUT I TRUSTED YOU. Als jij eruit was geweest, had Bella wel actief moeten doen en dan was ze mss nog door de mand gevallen.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 jan 2014 - 21:00:
@Kayley; You are sooo right



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18