Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 jan 2014 - 14:50:
De spelers waren gekozen onder de rijkste en de meest invloedrijke van het Capitool. De families waren er kapot van. Vele van hen hadden al meerdere familieleden verloren in de strijd en nu zouden ze ook nog hun kinderen kunnen verliezen. De rebellen vonden dat ze nog genade hadden getoond. Ze hadden niet het normale aantal jongeren gekozen als normaliter en daarbij ook gekeken naar de leeftijd. Ieder had een gelijke kans gekregen.

Er kwamen negen spelers in de arena, een oude arena van lang geleden. Zeven speler lieten het over zich heen komen, accepteerden dat ze waarschijnlijk dood gingen. Twee wilden wraak op de rebellen. Als het zo oneerlijk was van het Capitool om de hongerspelen te organiseren, waarom het dan zelf nadoen, al was het maar éénmalig. Ze zouden koste wat het kost winnen, als de district mensen konden moorden voor hun leven, waarom zij dan niet? En met mogelijk hulp van buitenaf, dan zou alles mogelijk zijn, toch?

Al ook buiten de Spelen om waren er problemen. De spelbeheerder was ook tegen de spelen, maar werd gedwongen hem organiseren. Daar waar hij kon, hielp hij de spelers, zo was er geen algemeen punt. Hij zorgde ervoor dat de spelers niet bij elkaar stonden, als ze boven zouden komen. Er zou geen groot slagveld de eerste dag zijn, maar het bleef wel de hongerspelen. Er zouden kinderen gaan sterven. Dat stond vast.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het moment was daar, de camera’s draaiden. Actie werd er verwacht van iedereen. Uit een vreemde slaap werden de spelers wakker is de arena, overal verspreid. Angst en adrenaline gierde door hun lichamen. Ze wisten dat de camera’s op hun gericht stonden, maar konden ze niet vinden, niet zien. Ze wisten dat familie keek, hopende dat ze de winnaar zouden worden en terug zouden komen. Iedereen had een kans, maar niet iedereen zou eruit komen. Een schel geluid klonk door de lucht. Iedereen wist wat er gezegd zou worden.
Het spel is begonnen!


Voor iedereen die nog een vluchtige blik op de regels wil werpen, hierbij de mogelijkheid.

Rollen
8x 2x Goodside
- Jager (Josephine Green)
- Heks (Loralaine Crane (dochter van de oude spelmaker))
- Beschermer (Nicolleta Flickerman (nicht van Caeser Flickerman))
- Waarzegger (Plutarch Haevensbee)
- 4x0x Tovenaar (Corie Snow (president Snows nichtje); Donna Marks; Joan Marks; Susy Gin)
3x 2x badsider:
- Wolf (Aidel More)
- Wolf (Effie Shaw)
- Spion (Johanna Mason)

Deelnemers
1. Bodine
2. Emma
3. Daan
4. Kirsten
5. Pauline
6. Wilma
7. Kayley
8. Angela
9. Elise
10. Krewella
11. Bella01

Eerste lynch 6 januari, 20:00
Eerste lunch 7 januari, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 13:58:
Heel de pagina staat vol argumenten, Cynthia.
Als badside moet je wel liegen en bedriegen om te winnen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 jan 2014 - 15:00:
Ik kom terug en wat krijg ik als verjaardagscadeautje? Een moordcomplot! Bedankt loves.

Daan eerder omdat ze steeds op anderen gaat focussen en de aandacht van haar wegleiden...

Dat ik het in mijn posts over meerdere mensen gehad heb, komt doordat in de spel heel lang geen flauw idee gehad heb waar ik de badside moest zoeken. Pas met Bo's dood heb ik enige richting gekregen, doordat haar gedrag mijns inziens richting Kirsten wijst.
Het klopt dat ik meer in het begin van Angela theorie heb gesteund. Dat kwam grotendeels doordat ik dacht dat er van de vier Wilma-stemmers wel minstens één een wolf moest zijn. Vervolgens waren er nog twee simpele theorieën waar Angela in voorkwam. Daarnaast was ze niet erg actief - en ik heb toch liever dat een inactief dan actief persoon eruit vliegt op basis van een wankele theorie.

Bodine is ervaren

Bo is inderdaad een ervaren speler en bleek toch een wolf te zijn. Daarmee klopte mijn theorie niet.
Deze theorie was gebaseerd op het niet lunchen van ervaren speelsters door andere ervaren speelsters omdat ze het speel levendig en dus leuk houden. Maar waarschijnlijk vermoedde de badside dat Emma waarzegster was (dat heeft Bo immers gezegd), en dan gaat die vlieger dus niet op. Door die uitspraak van Bo is deze theorie niet verder meegenomen. En het zou toch niet handig voor Bo zijn om een theorie waarin ik haar verdedig om zeep te helpen?

Bo heeft mij inderdaad verdedigt. Waarom weet ik niet precies, want ikzelf vond mijn reacties ook niet fel. Eigenlijk vond ik het daarmee zelf ook een vreemde verdediging, maar ik ben er niet op ingegaan. Waarom zou ik?

Ik blijf bij mijn Kirsten-theorie van gisteren. Het is hetzelfde wat Bo in het vorige potje waarin ze wolf was heeft gedaan: op subtiele wijze de aandacht afleiden. Die aanpak werkte, dus waarom zou ze het nu niet weer doen?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 15:10:
Het kan natuurlijk ook zijn dat Bo Daan verdedigde om haar zo in de problemen te helpen. Ze rekende er waarschijnlijk niet op dat ze er überhaupt uit zou vliegen, maar ze is slim genoeg om zelfs in haar dood het spel nog te winnen. Misschien heeft Daan een belangrijke rol die gescand is geweest.
Ik weet niet of dat ^ genoeg is om mij te overtuigen van Daans onschuld, maar ik wil het er wel op waggen en in plaats daarvan op Kirsten stemmen. De argumenten tegen haar zijn redelijk conclusive.

(Want we moeten onthouden dat er nog een heks, waarzegger en jager in het spel zitten en Daan kan evengoed één van die rollen hebben.)

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 jan 2014 - 15:19:
@Kay Ah, ik zie het. Na alles bekeken te hebben ga ik op dit moment voor Kirsten, maar ik heb nog wat uren de tijd om dat nog even over te kijken.

En een vraagje. Wat bedoelen jullie met gescand? sorry, ikkendietermnogniet

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 15:22:
Waarzeggers en spionen kunnen scannen, dat betekent dat ze een naam insturen naar Josette en zij vertelt dan welke rol die persoon heeft.
De Spion kan dit aan zijn medebaddies vertellen, en als ze dan achter een special komen dan wordt die wel prioriteit om eruit te krijgen (zoals Elise die de beschermer bleek te zijn, en Emma vloog eruit omdat gedacht werd dat ze de waarzegger was), maar de goodside heeft dus de Waarzegger die misschien een hint kan laten vallen over wie goed is en wie niet naargelang wie ze gescand heeft.

Dat doet me er aan denken, ik zat te denken dat de Jager misschien een hint van de Waarzegger begreep omtrent Bo die wij niet gezien hebben. Dus misschien is de Waarzegger wel actief...

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 10 jan 2014 - 15:56:
Okay, i'm gonna try to say something, want ik moet jullie toch OOIT helpen en niet de hele tijd stil blijven. Ik moet straks weg.. Okay, here we go.


Het kan natuurlijk ook zijn dat Bo Daan verdedigde om haar zo in de problemen te helpen. Ze rekende er waarschijnlijk niet op dat ze er überhaupt uit zou vliegen, maar ze is slim genoeg om zelfs in haar dood het spel nog te winnen. Misschien heeft Daan een belangrijke rol die gescand is geweest.


Kayley zegt een hele goeie ding hier. Ik volg haar.
(Dat was het enige sorry guys maar ik weet niet meer wat ik moet zeggen. maar nu moet ik gaan, doeii.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 jan 2014 - 16:12:
@Kay als we jouw theorie volgen en Daan is ezn belangrijke rol... wie is dan de andere badsider?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 16:15:
Ik denk dat als Daan geen badsider is, dat Cynthia het dan is, samen met Kirsten.

Cynthia: Ik heb het net ook een teruggelezen en dat klopt inderdaad. Maar ik weet niet of het genoeg is on Kirsten verdacht te maken. Al was haar 'verdediger' wel een wolf.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 10 jan 2014 - 16:18:
Wat mij opvalt is dat Bo daan er wel in kan luizen, maar mij niet. Hoezo dat. Daarbij ben ik geen badside. Kayley is ook continu de aandacht op andere mensen aan het leggen. Daarbij moest ik van Kayley een lijst maken en de andere spelers had ik nog niets gevonden.

en ik heb nu geen tijd om verder te onderbouwen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 16:24:
Ik zou aan iedereen een lijstje vragen maar Cynthia en Bella zijn niet heel actief, Pauline had al een lijstje gemaakt en Daan vertelt aan de lopende band haar mening. Je hoeft er niets speciaal achter te zoeken. :p

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 jan 2014 - 16:52:
@Kay Ik zei dat omdat het niet eerlijk zou zijn om Kirsten alleen door Bo te verdenken.
Vanavond gaat mijn stem tevens wel naar Kirsten uit.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 17:09:
Cynthia, hoezo verdedig je Kirsten eerst en stem je daarna toch op haar?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 jan 2014 - 17:12:
Omdat ik eerst Daan ook nog in mijn hoofd had, en ik niet zeker wist of iedereen het eens zou zijn met de argumenten voor Kirsten. Ik probeerde het voorzichtig te brengen, om zo ook opties voor anderen open te laten.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 jan 2014 - 17:21:
En ik heb eerder een post geplaatst waarin ik zei dat ik het wel
erg verdacht vond van Bo, dat ze haar zo verdedigde.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 17:23:
Oké, wou het gewoon even weten. :p



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18