Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 jan 2014 - 14:50:
De spelers waren gekozen onder de rijkste en de meest invloedrijke van het Capitool. De families waren er kapot van. Vele van hen hadden al meerdere familieleden verloren in de strijd en nu zouden ze ook nog hun kinderen kunnen verliezen. De rebellen vonden dat ze nog genade hadden getoond. Ze hadden niet het normale aantal jongeren gekozen als normaliter en daarbij ook gekeken naar de leeftijd. Ieder had een gelijke kans gekregen.

Er kwamen negen spelers in de arena, een oude arena van lang geleden. Zeven speler lieten het over zich heen komen, accepteerden dat ze waarschijnlijk dood gingen. Twee wilden wraak op de rebellen. Als het zo oneerlijk was van het Capitool om de hongerspelen te organiseren, waarom het dan zelf nadoen, al was het maar éénmalig. Ze zouden koste wat het kost winnen, als de district mensen konden moorden voor hun leven, waarom zij dan niet? En met mogelijk hulp van buitenaf, dan zou alles mogelijk zijn, toch?

Al ook buiten de Spelen om waren er problemen. De spelbeheerder was ook tegen de spelen, maar werd gedwongen hem organiseren. Daar waar hij kon, hielp hij de spelers, zo was er geen algemeen punt. Hij zorgde ervoor dat de spelers niet bij elkaar stonden, als ze boven zouden komen. Er zou geen groot slagveld de eerste dag zijn, maar het bleef wel de hongerspelen. Er zouden kinderen gaan sterven. Dat stond vast.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het moment was daar, de camera’s draaiden. Actie werd er verwacht van iedereen. Uit een vreemde slaap werden de spelers wakker is de arena, overal verspreid. Angst en adrenaline gierde door hun lichamen. Ze wisten dat de camera’s op hun gericht stonden, maar konden ze niet vinden, niet zien. Ze wisten dat familie keek, hopende dat ze de winnaar zouden worden en terug zouden komen. Iedereen had een kans, maar niet iedereen zou eruit komen. Een schel geluid klonk door de lucht. Iedereen wist wat er gezegd zou worden.
Het spel is begonnen!


Voor iedereen die nog een vluchtige blik op de regels wil werpen, hierbij de mogelijkheid.

Rollen
8x 2x Goodside
- Jager (Josephine Green)
- Heks (Loralaine Crane (dochter van de oude spelmaker))
- Beschermer (Nicolleta Flickerman (nicht van Caeser Flickerman))
- Waarzegger (Plutarch Haevensbee)
- 4x0x Tovenaar (Corie Snow (president Snows nichtje); Donna Marks; Joan Marks; Susy Gin)
3x 2x badsider:
- Wolf (Aidel More)
- Wolf (Effie Shaw)
- Spion (Johanna Mason)

Deelnemers
1. Bodine
2. Emma
3. Daan
4. Kirsten
5. Pauline
6. Wilma
7. Kayley
8. Angela
9. Elise
10. Krewella
11. Bella01

Eerste lynch 6 januari, 20:00
Eerste lunch 7 januari, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 22:53:
De enige reden dat we nog aan het spelen zijn, is omdat als de juiste persoon gelunchd wordt: de spion als de badside die nog niet kent (maar dat lijkt me straf) of de jager die daarna nog iemand kan vermoorden er nog een kleine kans is. Dus we moeten de lunch afwachten om te zien of we überhaupt nog moeten lynchen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 jan 2014 - 23:47:
En de heks is er nog. Ze kan de lunch voorkomen, toch? Zolang het niet haar eigen is tenminste.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2014 - 0:31:
Inderdaad, dus moet de heks even gaan uitvogelen wie de badside nu zou willen lunchen.
Als we morgen overleven, denk ik dat we kunnen winnen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 jan 2014 - 1:26:
De heks kan toch gewoon zeggen 'ik wil de lunch van vandaag voorkomen'? Volgens mij is het de beschermer die een bepaald iemand moet beschermen, maar onze beschermer is helaas al op brute wijze vermoord.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2014 - 2:57:
Ohja, ik was vergeten dat het zo werkte!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 11 jan 2014 - 8:34:
De heks krijgt te horen wie wordt gelucht/gelyncht en moet zeggen of ze haar wil redden. Dus moet ze wel weten of het een goodsider is die wordt geluncht.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 11 jan 2014 - 18:23:
@Cynthia, van Daan ben ik vrij zeker dat ze badside is... (zie posts hiervoor)
Kayley vermoed ik dat ze goed is
Van jou en Bella weet ik het niet, jullie zijn vrij lastig om in te schatten, Bella vooral omdat die amper iets post, wat normaal is in het eerste spelletje
Van mij weet ik dat ik goed ben maar daar moeten jullie dan over oordelen natuurlijk

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 11 jan 2014 - 18:28:
@Pline Misschien is Daan juist wel een goodsider en zeg jij dat ze bad is omdat eigenlijk jij en Kay nog de baddies zijn maar niet willen verliezen. Maar then again, zoals ik al eerder zei, vertrouw ik Kayley.
Whaa dit spelletje is mindfucking.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 11 jan 2014 - 18:34:
Haha jup dit spelletje is inderdaad mindfucking, en er zijn al ergere situaties geweest... (2DA's terug kwam het echt op mijn stem aan... mijn stem was verkeerd en we zijn verloren)

En inderdaad dat kan zijn maar ik vertrouw Kay ook en ik heb al iets meer redenen tegen Daan kunnen geven in een van de posts hiervoor... ik heb nog nergens duidelijke beschuldigingen tegen mezelf gezien dusja...

Edit omdat ik dan geen dubbelpost zou hebben

We hebben nog in het spel zitten:
- Een wolf: hoeft niet per se een actieve speler zijn als de mede badsider (in dit geval de spion) die op de hoogte kan houden
- De spion: lijkt me handiger dat dit een actieve speler is omdat die toch wel het spel wat moet volgen om te kiezen wie te scannen
- De jager die iemand in zen dood kan meenemen: lijkt me ook handig als die het spel volgt want die moet weten wie te doden en wie die (moest het zover komen) in zijn dood meeneemt
- De waarzegger: zelfde manier van redeneren als bij de spion, moet het spel wel wat volgen om scans te kiezen
- De heks die iemand levend kan houden: moet het spel ook wel wat volgen om te kiezen om iemand in leven te houden (vooral in dit spelletje lijkt me dat belangrijk)

De mensjes in het spel:
Kayley: ik vertrouw haar, Cynthia heeft ook al gezegd dat ze haar vertrouwt en eigenlijk is er niet echt veel dat tegen haar wijst
Daan: welja ik ga niet nog eens herhalen dat ik haar niet vertrouw, denk dat het nu wel duidelijk is
Cynthia: vrij stille speler maar probeert het spel duidelijk wel te volgen (merkbaar aan enkele posts)
Bella: heel stille speler, zegt eigenlijk zelden iets in het spel, natuurlijk is het wel het eerste potje dus dat kan al een reden zijn
Ikzelf: welja er heeft nog niemand echt een theorie tegen mij gezet dus ik weet niet wat jullie van mij denken...

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 11 jan 2014 - 20:00:
Alle inwoners van het Capitool zaten aan hun luxueuze televisies gekluisterd. Ieder wist dat het einde nabij was. De moord op Donna Marks had iedereen uit hun schuilplaats laten komen. Ze wilde niet meer verstoppen, ze wilden terug vechten. Ieder wilde winnen, al is dat niet mogelijk. Er kan maar één winnaar zijn. Het is ieder voor zich.

Ouders waren angstig. Wie zou er terugkeren in hun maatschappij? De ouders van de nog levende kinderen hoopten ieder dat het hun kind was. Ze stonden er niet bij stil dat hun kind mogelijk getraumatiseerd zou zijn voor het leven. Dat het nooit meer iets zou willen doen, behalve als kluizenaar leven. Al hoe konden de ouders het ook weten? Ze hadden de ervaring nooit zelf meegemaakt.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wat Donna niet meer had meegekregen, was dat iedereen zich had verzameld op het veld. Ze waren afgekomen op haar gil van pijn, waar van ze zelf niet wist dat ze die had geuit. Iedereen had nog geroepen naar Donna, maar ze hoorde het niet. Ze kreeg niets meer mee. Het was een val geweest van Effie Shaw en Johanna Green voor de rest.

Effie had Aidel eerst het vuile werk laten opknappen, maar nu kon ze er zelf niet onderuit. Toch kon ze het nog altijd niet over haar hart verkrijgen zoveel kinderen te vermoorden, zeker als er heel wat jonger dan haar waren. Aidel had daar geen moeite mee gehad. Terwijl iedereen naar Donna toeliep om te kijken of ze nog iets konden doen, sloop Effie achter ze aan. Niemand zag haar aankomen. Niemand had door ze ieder prikte met een puntige tak. Wat echter niemand wist, was dat deze vergiftigd was. Ieder zou sterven. Net toen ze de laatste, Loralaine, wilde aanvallen, keek deze om. Even raakte ze in paniek, wist ze niet wat ze moest doen. Echter al heel snel hervatte ze zich. Nog voor Loralaine een gil kon geven, viel ze aan. Ze was meteen overleden. Nu was het wachten, maar de spelen waren al beslist.

Effie Shaw is als winnaar uit de spelen gekomen.

Vandaag is Cynthia geluncht. Zij was Loralaine Crane, de heks.
Het spel is nu over. De wolven hebben gewonnen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2014 - 20:04:
Holy crap. Wie waren de wolven nu uiteindelijk?

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 jan 2014 - 20:04:
Raad eens wie de wolf is.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2014 - 20:05:
I hate to sound butthurt enzo, maar inactief zijn is echt niet eerlijk. :'

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 jan 2014 - 20:06:
Gnagnagna, i tricked almost ALL of you. Ik ben niet zo'n noob als je denkt.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2014 - 20:08:
Mwa, ik ga niet zeggen dat je slecht gespeeld hebt. Maar je hebt ook nauwelijks gepost. Dus dat moet je volgend potje wel verbeteren.
But congratulations, you did trick us.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18