Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 jan 2014 - 14:50:
De spelers waren gekozen onder de rijkste en de meest invloedrijke van het Capitool. De families waren er kapot van. Vele van hen hadden al meerdere familieleden verloren in de strijd en nu zouden ze ook nog hun kinderen kunnen verliezen. De rebellen vonden dat ze nog genade hadden getoond. Ze hadden niet het normale aantal jongeren gekozen als normaliter en daarbij ook gekeken naar de leeftijd. Ieder had een gelijke kans gekregen.

Er kwamen negen spelers in de arena, een oude arena van lang geleden. Zeven speler lieten het over zich heen komen, accepteerden dat ze waarschijnlijk dood gingen. Twee wilden wraak op de rebellen. Als het zo oneerlijk was van het Capitool om de hongerspelen te organiseren, waarom het dan zelf nadoen, al was het maar éénmalig. Ze zouden koste wat het kost winnen, als de district mensen konden moorden voor hun leven, waarom zij dan niet? En met mogelijk hulp van buitenaf, dan zou alles mogelijk zijn, toch?

Al ook buiten de Spelen om waren er problemen. De spelbeheerder was ook tegen de spelen, maar werd gedwongen hem organiseren. Daar waar hij kon, hielp hij de spelers, zo was er geen algemeen punt. Hij zorgde ervoor dat de spelers niet bij elkaar stonden, als ze boven zouden komen. Er zou geen groot slagveld de eerste dag zijn, maar het bleef wel de hongerspelen. Er zouden kinderen gaan sterven. Dat stond vast.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het moment was daar, de camera’s draaiden. Actie werd er verwacht van iedereen. Uit een vreemde slaap werden de spelers wakker is de arena, overal verspreid. Angst en adrenaline gierde door hun lichamen. Ze wisten dat de camera’s op hun gericht stonden, maar konden ze niet vinden, niet zien. Ze wisten dat familie keek, hopende dat ze de winnaar zouden worden en terug zouden komen. Iedereen had een kans, maar niet iedereen zou eruit komen. Een schel geluid klonk door de lucht. Iedereen wist wat er gezegd zou worden.
Het spel is begonnen!


Voor iedereen die nog een vluchtige blik op de regels wil werpen, hierbij de mogelijkheid.

Rollen
8x 2x Goodside
- Jager (Josephine Green)
- Heks (Loralaine Crane (dochter van de oude spelmaker))
- Beschermer (Nicolleta Flickerman (nicht van Caeser Flickerman))
- Waarzegger (Plutarch Haevensbee)
- 4x0x Tovenaar (Corie Snow (president Snows nichtje); Donna Marks; Joan Marks; Susy Gin)
3x 2x badsider:
- Wolf (Aidel More)
- Wolf (Effie Shaw)
- Spion (Johanna Mason)

Deelnemers
1. Bodine
2. Emma
3. Daan
4. Kirsten
5. Pauline
6. Wilma
7. Kayley
8. Angela
9. Elise
10. Krewella
11. Bella01

Eerste lynch 6 januari, 20:00
Eerste lunch 7 januari, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 jan 2014 - 19:22:
Zou ook nog kunnen, Kay. Hoewel - als je gescand en gevonden hebt, mag je er dan meteen bij of moet je nog tot na de lynch/lunch van die dag wachten? Want waarschijnlijk zou Angela wel inzien dat het niet slim is om zomaar random op dezelfde persoon te stemmen en zou ze er dus een stokje voor steken.
Voorlopig gaat mijn stem uit naar Angela, bij gebrek aan iets beters.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2014 - 19:24:
Ik heb geen idee hoe het precies met dat zit, want dat hangt gewoon van de host af. Bella is redelijk onervaren, isn't she? Ik denk niet dat ik haar herinner, dus misschien denkt ze dat "random.org" meteen betekent dat we haar stem niet onder de loep zullen nemen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 jan 2014 - 19:24:
't Is haar eerste keer, ja.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 jan 2014 - 19:41:
Eh. Ik. Ja. Sorry, vanaf morgen kan ik pas bij lezen want ik zit nogal stuk met een presentatie due tomorrow. Dus. Morgen zal ik proberen actiever te worden.
Bij deze laat ik dus ook weten dat ik nog random ga, omdat ik dus niet voldoende bij ben om iemand verdacht te vinden.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 jan 2014 - 20:34:
Corrie had al geen ouders meer, deze waren al omgebracht door de rebellen. Zij hadden willen weten waar ze Snow hadden kunnen vinden. Deze had zich, tegen beter weten in, niet schuilt en woonde al die tijd nog in het presidentieel paleis. Corrie was gek op haar oom. Ze was ook graag bij hem, iedereen wist dat. Het was ook niet gek dat hij haar voogd werd voor die korte tijd. In zeer korte tijd had Corrie de drie volwassenen die het meest voor haar betekenden verloren. De inwoners van het Capitool waren het er dan ook over eens dat haar dood beter voor haar was. Nu kon ze weer bij haar geliefden zijn. Ze had hier niemand meer.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De camera’s draaiden onverschrokken verder, alsof er niets gebeurt was. De volgende deelnemer werd al weer achtervolgd. Iedereen wilde winnen en deed daar dan zijn uiterste best voor. Susy was heel voorzichtig geweest. Haar sterkste punt bleek tijdens het trainen het verhullen van zichzelf. Met behulp van verf, kon ze zichzelf beschilderen. Ze had het Peeta Mellark ook zien doen. Al moest ze dat dan nog wel vinden. Net toen uit haar schuilplaats durfde te komen, ze wilde op zoek gaan voor een andere schuilplaats, hoorde ze een harde knal. Er was weer iemand overleden. Ze zag de helikopter uit het felle licht van de zon tevoorschijn komen. De grijphaak tilde het lichaam op van Corrie. Ze herkende haar, omdat ze haar kende. Ze was een vriendin van haar geweest. Ergens voelde ze zich opgelucht. Dan had zij de keuze later niet hoeven maken, mochten ze met z’n tweeën zijn overgebleven.

Susy had niet door dat iemand geruisloos achter haar naar haar toe sloop. Met één haal werd ze van het leven beroofd.

Vandaag is Angela gelyncht, zij was Susy Gin

Stemmen
1. Bodine - Angela
3. Daan - Angela
4. Kirsten - Elise [2]
5. Pauline - Angela
7. Kayley - Angela
8. Angela - Kirsten [5]
9. Elise - Angela [1]
10. Cynthia - Cynthia [1]
11. Bella01 - Kirsten

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 jan 2014 - 20:39:
Hoe groot is de kans dat er in de eerste drie rondes 3/4 burgers uitgaan? x.x

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 jan 2014 - 21:32:
Er is iemand die het balletje omhoog heeft gegooid en jullie zijn gevolgd als lammers schaapjes. En hoezo heb ik mijn beschuldiging niet verdedigd, ik heb gezegd wat ik daadwerkelijk heb gedaan. Ik vind het jammer dat ik moest werken en mezelf daarom tegen niemand kon verdedigen dat ik een tovenaar ben.
Succes nog met het spel en mag de goodside winnen!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2014 - 21:36:
Dit is echt kut. Ik ga het hele topic nog eens opnieuw moeten lezen om deze informatie te verwerken en met iemand nieuw te komen.
RIP Angela! >:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 jan 2014 - 22:51:
Ah, nee! Weer een burger! Dit gaat helemaal niet de goede kant op! ):

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 9 jan 2014 - 11:55:
Wat mij zorgen baart is dat de spion nog steeds in het spel zit, en hoe langer die erin zit hoe meer kans dat die de medewolven gevonden heeft en dan is het spel denk ik niet meer te winnen door de goodside...
We zijn trouwens nog maar met 8, vanavond een lunch (als we geluk hebben en de spion de wolven nog niet gevonden heeft en die er de spion uithalen kunnen we het nog even volhouden maar laten we daar maar niet op rekenen) dus dan zijn we nog met 7... 4-3. Dan kan het spel morgen al gedaan zijn als we dan een burger lynchen...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2014 - 11:58:
Maar we hebben de beschermer nog en de heks en de jager. Dus er is nog hoop.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 jan 2014 - 14:52:
Volgens mij is het voor de heks en jager redelijk moeilijk om hier nog verandering in te brengen, vooral omdat al onze ideeën op niets uitdraaien.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 9 jan 2014 - 15:02:
Okay ik ga het eens anders proberen. Onze groep kan gesplitst worden in 3 verschillende groepen:

De heel ervaren speelsters:
Bodine
Daan
Elise

De speelsters met al iets van ervaring of die net terug zijn:
Kayley
Kirsten
Pauline

De nieuwere speelsters:
Cynthia
Bella01

De spion is een nieuwe rol dus die gaat hoogstwaarschijnlijk niet aan de nieuwste spelers gegeven zijn dus daarvoor vallen Cynthia en Bella al af. Moeten we dus in de bovenste 2 groepen zoeken. Kirsten is niet zo heel actief (al is het naar mijn gevoel wel al meer dan in de andere spelletjes) en eigenlijk lijkt het me slim als de spion juist wel een actieve speler zou zijn…, mijn gevoel zegt dat het Kayley niet is (al dat mijn gevoel al eerder fout is geweest maar laten we daar even geen rekening mee houden) dus dan moeten we nog zoeken tussen mezelf en de bovenste groep. Nu ja, ik kan wel zeggen over mezelf dat ik het niet ben maar dan moeten jullie dat nog gaan geloven. Ik laat mezelf hier dus even buiten en dan kijk ik naar Bodine, Daan en Elise.
Over Elise kan ik hetzelfde zeggen als over Kirsten dus dan kijk ik enkel nog naar Daan en Bodine. Daar kan ik niet meer verder, ik vermoed dat 1 van hen ofwel wolf ofwel spion is.

De wolven zijn al weer wat moeilijker want daar kan je zowel actieve als minder actieve mensen bij hebben. Nu lijkt het me wel dat de wolven nogal tactisch spelen dus er moet zeker een actieve speler tussen zitten.

Heel actief + redelijk actief:
Bodine
Daan
Kayley
Pauline
Kirsten

Niet echt actief:
Cynthia
Bella01
Elise

Ik ben vrij zeker dat we zeker 1 van de wolven (+ de spion, zie hierboven) bij de actieve groep moeten zoeken.
Kirsten is de theorie over Angela begonnen en doordat er eigenlijk niets anders van theorie was zijn er veel mensen haar gevolgd (ik ook) en Angela lag eruit, zou niet slim zijn van de badside om zo een theorie te starten omdat het dan de aandacht op hen vestigt...
Angela en Bella hebben dan beiden random op Kirsten gestemd, dat heeft niet veel uitgehaald want Angela lag er dan toch uit.
Iedereen weet dat je als badside beter wel stemt, ook al was er geen dreiging dat ze eruit kon liggen, Cynthia heeft niet gestemd dus lijkt de kans me ook al wat kleiner dat zij wolf is.
Nu zit ik vast…

Ik weet dat deze post heel lang is en ik weet niet of het altijd op iets slaat en er ontbreken hier en daar waarschijnlijk ook wat dingetjes maar goed… dit is wat ik nu op dit moment in elkaar geknutseld heb en mijn pauze tijdens het studeren zit er alweer op…
(back to voedingsleer)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 jan 2014 - 15:17:
De theorie rond Angela begon niet bij Kirsten. Hij begon helemaal in het begin met Emma en mij, we speculeerden over de lynch en het stemgedrag van badsiders in zo'n eerste situatie (waar alles random is, maar je wilt er nog niet uitliggen), daarna gingen Daan en Kirsten er op in, en later werd hij weer opgerakeld door Bo om niet op Kirsten te moeten stemmen terwijl ze eerder al zei dat de theorie eigenlijk helemaal nergens op slaat.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2014 - 16:02:
@Pline; nee, juist fijn dat je het even op een rijtje hebt gezet. Alle kleine beetjes helpen. Ik zou alleen Kay bij de ervaren spelers zetten, verder heb ik er momenteel niets op aan te merken.

Wat me trouwens ook dwarszit, is dat Elise random stemde en "toevallig" toch op Angela uitkwam. Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat ze als wolf zo stom zou zijn om het zo te spelen - aan de andere kant weet ze ook dat wij haar als ervaren zien en haar dus een soort van vrij spel zouden kunnen geven. Voor hetzelfde geld is het wel gewoon toeval, maar ik wilde het toch even zeggen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17