Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 jan 2014 - 14:50:
De spelers waren gekozen onder de rijkste en de meest invloedrijke van het Capitool. De families waren er kapot van. Vele van hen hadden al meerdere familieleden verloren in de strijd en nu zouden ze ook nog hun kinderen kunnen verliezen. De rebellen vonden dat ze nog genade hadden getoond. Ze hadden niet het normale aantal jongeren gekozen als normaliter en daarbij ook gekeken naar de leeftijd. Ieder had een gelijke kans gekregen.

Er kwamen negen spelers in de arena, een oude arena van lang geleden. Zeven speler lieten het over zich heen komen, accepteerden dat ze waarschijnlijk dood gingen. Twee wilden wraak op de rebellen. Als het zo oneerlijk was van het Capitool om de hongerspelen te organiseren, waarom het dan zelf nadoen, al was het maar éénmalig. Ze zouden koste wat het kost winnen, als de district mensen konden moorden voor hun leven, waarom zij dan niet? En met mogelijk hulp van buitenaf, dan zou alles mogelijk zijn, toch?

Al ook buiten de Spelen om waren er problemen. De spelbeheerder was ook tegen de spelen, maar werd gedwongen hem organiseren. Daar waar hij kon, hielp hij de spelers, zo was er geen algemeen punt. Hij zorgde ervoor dat de spelers niet bij elkaar stonden, als ze boven zouden komen. Er zou geen groot slagveld de eerste dag zijn, maar het bleef wel de hongerspelen. Er zouden kinderen gaan sterven. Dat stond vast.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het moment was daar, de camera’s draaiden. Actie werd er verwacht van iedereen. Uit een vreemde slaap werden de spelers wakker is de arena, overal verspreid. Angst en adrenaline gierde door hun lichamen. Ze wisten dat de camera’s op hun gericht stonden, maar konden ze niet vinden, niet zien. Ze wisten dat familie keek, hopende dat ze de winnaar zouden worden en terug zouden komen. Iedereen had een kans, maar niet iedereen zou eruit komen. Een schel geluid klonk door de lucht. Iedereen wist wat er gezegd zou worden.
Het spel is begonnen!


Voor iedereen die nog een vluchtige blik op de regels wil werpen, hierbij de mogelijkheid.

Rollen
8x 2x Goodside
- Jager (Josephine Green)
- Heks (Loralaine Crane (dochter van de oude spelmaker))
- Beschermer (Nicolleta Flickerman (nicht van Caeser Flickerman))
- Waarzegger (Plutarch Haevensbee)
- 4x0x Tovenaar (Corie Snow (president Snows nichtje); Donna Marks; Joan Marks; Susy Gin)
3x 2x badsider:
- Wolf (Aidel More)
- Wolf (Effie Shaw)
- Spion (Johanna Mason)

Deelnemers
1. Bodine
2. Emma
3. Daan
4. Kirsten
5. Pauline
6. Wilma
7. Kayley
8. Angela
9. Elise
10. Krewella
11. Bella01

Eerste lynch 6 januari, 20:00
Eerste lunch 7 januari, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 jan 2014 - 17:39:
Oké. ^^ Maar ik dacht ik onderbouw het nog even extra, omdat ik mijn naam voorbij heb zien komen als eventuele badsider.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 10 jan 2014 - 19:06:
Dus wie stemt nu op wie? Gewoon om even mee te zijn want we hebben nog een uur om elkaar te overtuigen...

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 19:40:
Op het moment denk ik dat Daan, Cynthia en ik op Kirsten stemmen. Geen idee wat Bella en Kirsten gaan doen.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 10 jan 2014 - 19:50:
Wat mij opvalt is dat Kayley continu vaav blijft. Ze vraagt iedereen om de theorien en nlijft zelf vaag. Bo ligt eruit en ze valt meteen mij aan alsof ze zich aangevallen voelt. Pline volgt haar lijkt het meteen, alsof ze samen spelen. Dus voor mij maken zij zich vrij verdacht. Ik hoop dat als heg spel na mijn dood verdergaat, de goodside hier nog een keer aa. Denkt.
Dat ik eruit lig lijkt wel met een nieuwe vloek te maken te hebben. Tot nu toe kende ik alleen de vloek van de burgemeester.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 19:53:
Kirsten, verdedig je eens wat beter dan mij proberen verdacht te maken. Je kan je gelijk halen door te weerleggen waar wij je van te beschuldigen in plaats van met een halfbakken theorie tegen mij aan te komen zetten.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 10 jan 2014 - 19:57:
In vier minuten. Kayley ik ben niet gek. Ik wil gewoon mijn laatste theorie met mijn mede goodsides delen, voordat ik er dadelijk uitlig. Want in vier minuten lukt dat toch niet. Zo lang doe ik dan al over het typen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 10 jan 2014 - 20:00:
Het publiek was opgelucht. Zij hadden haar al enkele moorden zien plegen, zo onverschrokken van alles. Ze wisten niet zeker of ze iemand als Aidel nog wel in hun normale leven terug wilde, als ze in staat was geweest mede capitoolinwoners te vermoorden daarvoor. Haar ouders waren er dan ook niet kapot van. Iedereen leek verbaast over hoe koelbloedig ze het opnamen. Wat zij echter niet wisten, was dat Aidel nooit gewenst was geweest. Ze hadden haar gekregen, het was niet hun echte dochter geweest. Ze was volgens hun niet eens een capitoolkind. Zonder het te zeggen waren ze misschien zelfs blij dat ze weg was, dat ze niet terug zou komen. Wat ze niet wisten, was dat Aidel dit ook wist. Dat was de reden waarom ze zo verbitterd was aan alles wat met het capitool te maken had en ze het niet moeilijk vond iedereen uit de weg te ruimen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Donna zat niet stil. Overdag liep ze hele stukken, de arena verkennend. Ze wist dat zittenblijven op dezelfde plek alleen maar ertoe leiden dat je een makkelijke prooi was. Je kon nooit snel genoeg opstaan en wegvluchten als er een aanvaller aankwam. Ze hoopte diep in haar hard dat Joan dat ook geweten had. Dat ze niet gestorven was als een makkelijke prooi.

Ergens vanbinnen voelde vandaag anders aan. De afgelopen dagen had ze, ondanks haar verdriet, er proberen de moed in te houden. Vandaag wilde dat haar niet lukken. Ze wist wat ze moest doen om dat gevoel weg te stoppen, maar ze kon dat ook al niet opbrengen. Stug liep ze door het lange gras ondertussen. Het maakte haar niet uit of ze zou sterven of niet, ze zou weer bij haar zus zijn. Ze waren onafscheidelijk geweest altijd en dan door dit spel zouden ze uit elkaar moeten. Ze wilde het niet meer, ze kon het niet meer. Ze hoorde de speer aankomen, voelde de pijn.


Vandaag is Kirsten gelyncht. Zij was Donna Mark, een tovenaar.


Stemmen
3. Daan - Kirsten [2]
4. Kirsten - Kayley [3]
5. Pauline - Daan
7. Kayley - Kirsten [1]
10. Cinthia - Kirsten
11. Bella01 - Daan

@ Edit: aangepast.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 20:03:
Ik had Kirsten als tovenaar echt niet zien aankomen...
Had dan misschien beter toch op Daan gegaan.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 10 jan 2014 - 20:04:
dus wie zijn nu de wolven?
edit: Sorry spel wordt toch nog doorgespeeld.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 10 jan 2014 - 20:05:
Sorry guys, ik was ergens vergeten rekening mee te houden. Het is nog niet over. Spijt me zeer.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 jan 2014 - 20:13:
Ik ga waarschijnlijk vandaag niet meer posten (want mijn ranked team op LoL heeft me nodig) maar ik ga morgen wel even mijn gedachten posten.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 jan 2014 - 20:51:
Hè? Shit!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 jan 2014 - 21:37:
Ik vraag me af waarom Bella op Daan stemde, want ik geloof dat ik van haar nog bijna niets heb gehoord. Misschien is Daan een goodsider en is zij een badsider en wéét ze op de 1 of andere manier dat Daan goodside is.
Tenzij het random was, maar we zijn al zover dus dan kan dat bijna niet meer, lijkt mij.

Op dit moment ben ik een beetje blanco. Op de één of andere manier vertrouw ik Kayley, maar misschien is dat juist wel heel dom en is zij juist een baddie, maar denken wij van niet omdat ze het voorzien had op Kirsten waarvan veel dachten (mezelf incluis) dat zij een baddie was - wat dus niet zo was.
Misschien wist Kayley dit wel en probeerde ze daarom Kirsten eruit te krijgen, wat misschien zou kunnen duiden opdat zij Spion is.

Does this makes any sense? I don't know, hebben mensen toevoegingen?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 jan 2014 - 21:43:
Op dit moment beschuldig ik niemand, tho, want zoals ik al zei: ik ben overall blanco.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 jan 2014 - 22:11:
Misschien dat Bella de spion is en daardoor inderdaad weet dat ik een goodsider ben? De spion kan immers ook scannen. (de waarzegster valt denk ik af, want als ze mij gescand heeft weet ze dat ik een goodsider ben en is het dus een slecht idee om mij te lynchen)
Pff. Ik moet echt even het topic opnieuw door gaan spitten. Er moet toch iets bruikbaars instaan? Want nu Kirsten toch een goodsider blijkt te zijn weet ik het ook even niet meer.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18