Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 jan 2014 - 14:50:
De spelers waren gekozen onder de rijkste en de meest invloedrijke van het Capitool. De families waren er kapot van. Vele van hen hadden al meerdere familieleden verloren in de strijd en nu zouden ze ook nog hun kinderen kunnen verliezen. De rebellen vonden dat ze nog genade hadden getoond. Ze hadden niet het normale aantal jongeren gekozen als normaliter en daarbij ook gekeken naar de leeftijd. Ieder had een gelijke kans gekregen.

Er kwamen negen spelers in de arena, een oude arena van lang geleden. Zeven speler lieten het over zich heen komen, accepteerden dat ze waarschijnlijk dood gingen. Twee wilden wraak op de rebellen. Als het zo oneerlijk was van het Capitool om de hongerspelen te organiseren, waarom het dan zelf nadoen, al was het maar éénmalig. Ze zouden koste wat het kost winnen, als de district mensen konden moorden voor hun leven, waarom zij dan niet? En met mogelijk hulp van buitenaf, dan zou alles mogelijk zijn, toch?

Al ook buiten de Spelen om waren er problemen. De spelbeheerder was ook tegen de spelen, maar werd gedwongen hem organiseren. Daar waar hij kon, hielp hij de spelers, zo was er geen algemeen punt. Hij zorgde ervoor dat de spelers niet bij elkaar stonden, als ze boven zouden komen. Er zou geen groot slagveld de eerste dag zijn, maar het bleef wel de hongerspelen. Er zouden kinderen gaan sterven. Dat stond vast.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het moment was daar, de camera’s draaiden. Actie werd er verwacht van iedereen. Uit een vreemde slaap werden de spelers wakker is de arena, overal verspreid. Angst en adrenaline gierde door hun lichamen. Ze wisten dat de camera’s op hun gericht stonden, maar konden ze niet vinden, niet zien. Ze wisten dat familie keek, hopende dat ze de winnaar zouden worden en terug zouden komen. Iedereen had een kans, maar niet iedereen zou eruit komen. Een schel geluid klonk door de lucht. Iedereen wist wat er gezegd zou worden.
Het spel is begonnen!


Voor iedereen die nog een vluchtige blik op de regels wil werpen, hierbij de mogelijkheid.

Rollen
8x 2x Goodside
- Jager (Josephine Green)
- Heks (Loralaine Crane (dochter van de oude spelmaker))
- Beschermer (Nicolleta Flickerman (nicht van Caeser Flickerman))
- Waarzegger (Plutarch Haevensbee)
- 4x0x Tovenaar (Corie Snow (president Snows nichtje); Donna Marks; Joan Marks; Susy Gin)
3x 2x badsider:
- Wolf (Aidel More)
- Wolf (Effie Shaw)
- Spion (Johanna Mason)

Deelnemers
1. Bodine
2. Emma
3. Daan
4. Kirsten
5. Pauline
6. Wilma
7. Kayley
8. Angela
9. Elise
10. Krewella
11. Bella01

Eerste lynch 6 januari, 20:00
Eerste lunch 7 januari, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 11 jan 2014 - 21:00:
@Kayley: wat je net zegt, zo voelde ik me toen je op kirsten stemde terwijl je eerst zij dat je daan verdacht vond.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 jan 2014 - 21:00:
Waarschijnlijk wel. Als jullie niet voor mijn verhaal gevallen waren zou ze op mij stemmen though. Schijnbewegingen en zo. Maar ja, dan had waarschijnlijk iedereen op mij gezeten. (als je had gezegd dat je voor Kirsten ging, maar op mij had gestemd, dan had het wel gewerkt)

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 jan 2014 - 21:19:
Gosh, ik wil zo graag nog een potje spelen xd

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2014 - 21:57:
Ik ben atm alles aan het voorbereiden voor het volgende potje. ^-^

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 jan 2014 - 22:03:
Omygoshhhhh, i'm sooo excited Kay! (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 jan 2014 - 22:16:
Ik hield Daan al vanaf het begin in de gaten wegens dit.
Het lijkt me het logischt als de waarzegger één keer per twee dagen scant. Bij normaal weerwolven scant ze immers in de nacht, tussen de lynch en de lunch. Maar goed, het is Josettes keus.
Niet onlogisch wat ze zei, maar als goodie had ik iets van "dagelijks! Laat haar dagelijks scannen!".

Ik was echt blij toen Daan genoemd werd, maar dat baatte uiteindelijk niet echt. ):

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 jan 2014 - 22:19:
@Emma, waarschijnlijk zou ik het als goodsider net zo gezegd hebben, eigenlijk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 jan 2014 - 22:28:
Dat doet er eigenlijk niet super veel toe, denk ik, voor mij was het een reden om beter op jou te letten. Het is niet een fout of iets, maar het viel mij op en door daardoor beter op te letten, had ik je wat eerder door dan de niet-dode spelers.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 jan 2014 - 23:11:
Ik ben ondertussen dingen met Elise aan het overleggen, omdat het natuurlijk een special is en dergelijke, en dan verschijnt het topic ergens vandaag/morgen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 jan 2014 - 23:12:
Ik moest mezelf er in het begin steeds aan herinneren dat ik een baddie was, omdat ik niet met de baddies in contact stond en dat dus heel anders spelen is.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 11 jan 2014 - 23:41:
Gaaf, nog een potje.
Ehm.
O ja.
Ik had dus uiteindelijk wel er goed aan gedaan Kayley te vertrouwen. ^^
en dus uiteindelijk waren Daan en Bella nog badsiders?
En dat van Pauline, dat wist ik eigenlijk echt niet, haha. Dat ze de waarzegger was. Ik had ook geen idee hoe ik duidelijk moest maken dat ik de heks was.. Ik vind het sowieso moeilijk te laten blijken wat mijn rol is/was.
Iemand daar nog tips voor? Of mag dat niet?

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 jan 2014 - 23:44:
Of course mogen mensen je tips geven.
Remember, het is mijn 2de keer dus ik kan ook geen tips of theorieën maken. *highfive!*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 jan 2014 - 23:45:
@Emms; sorry, mijn idee om je te lunchen. Ik zou het nooit gedaan hebben als ik niet dacht dat je de waarzegster was.
@Cynthia; ik wist je rol, haha.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 jan 2014 - 23:46:
Booo! Je bent terug! <3 i missed you soooo badly

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 jan 2014 - 23:57:
@Cyn, nou, het mag wel, maar de wolven mogen niet weten wie je bent, anders ben zeer waarschijnlijk lunch. Zeker niet in het geval van dit potje: als wij niet hadden geweten dat jij heks was, hadden we moeten gokken.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18