Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 jan 2014 - 14:50:
De spelers waren gekozen onder de rijkste en de meest invloedrijke van het Capitool. De families waren er kapot van. Vele van hen hadden al meerdere familieleden verloren in de strijd en nu zouden ze ook nog hun kinderen kunnen verliezen. De rebellen vonden dat ze nog genade hadden getoond. Ze hadden niet het normale aantal jongeren gekozen als normaliter en daarbij ook gekeken naar de leeftijd. Ieder had een gelijke kans gekregen.

Er kwamen negen spelers in de arena, een oude arena van lang geleden. Zeven speler lieten het over zich heen komen, accepteerden dat ze waarschijnlijk dood gingen. Twee wilden wraak op de rebellen. Als het zo oneerlijk was van het Capitool om de hongerspelen te organiseren, waarom het dan zelf nadoen, al was het maar éénmalig. Ze zouden koste wat het kost winnen, als de district mensen konden moorden voor hun leven, waarom zij dan niet? En met mogelijk hulp van buitenaf, dan zou alles mogelijk zijn, toch?

Al ook buiten de Spelen om waren er problemen. De spelbeheerder was ook tegen de spelen, maar werd gedwongen hem organiseren. Daar waar hij kon, hielp hij de spelers, zo was er geen algemeen punt. Hij zorgde ervoor dat de spelers niet bij elkaar stonden, als ze boven zouden komen. Er zou geen groot slagveld de eerste dag zijn, maar het bleef wel de hongerspelen. Er zouden kinderen gaan sterven. Dat stond vast.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het moment was daar, de camera’s draaiden. Actie werd er verwacht van iedereen. Uit een vreemde slaap werden de spelers wakker is de arena, overal verspreid. Angst en adrenaline gierde door hun lichamen. Ze wisten dat de camera’s op hun gericht stonden, maar konden ze niet vinden, niet zien. Ze wisten dat familie keek, hopende dat ze de winnaar zouden worden en terug zouden komen. Iedereen had een kans, maar niet iedereen zou eruit komen. Een schel geluid klonk door de lucht. Iedereen wist wat er gezegd zou worden.
Het spel is begonnen!


Voor iedereen die nog een vluchtige blik op de regels wil werpen, hierbij de mogelijkheid.

Rollen
8x 2x Goodside
- Jager (Josephine Green)
- Heks (Loralaine Crane (dochter van de oude spelmaker))
- Beschermer (Nicolleta Flickerman (nicht van Caeser Flickerman))
- Waarzegger (Plutarch Haevensbee)
- 4x0x Tovenaar (Corie Snow (president Snows nichtje); Donna Marks; Joan Marks; Susy Gin)
3x 2x badsider:
- Wolf (Aidel More)
- Wolf (Effie Shaw)
- Spion (Johanna Mason)

Deelnemers
1. Bodine
2. Emma
3. Daan
4. Kirsten
5. Pauline
6. Wilma
7. Kayley
8. Angela
9. Elise
10. Krewella
11. Bella01

Eerste lynch 6 januari, 20:00
Eerste lunch 7 januari, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 7 jan 2014 - 21:22:
Shit, Emma!
Een theorie: toen ik en Dezh de vorige keer baddies waren, wilde Dezh graag de sterke spelers (Bodine en Elise) lunchen, omdat die een bedreiging vormen (Emma zat er niet bij omdat ze hostte). Dat hebben we uiteindelijk niet gedaan omdat we dan het spel om zeep zouden helpen en we het eigenlijk ook laf vonden. Maar ik denk wel dat een minder ervaren badside dit snel zou doen. Enorm goede spelers kunnen je het immers behoorlijk lastig maken.
Met andere woorden: ik vermoed dat we een niet al te ervaren badside hebben, wat Elise en Bodine in mijn ogen al een stuk minder verdacht maakt. Kayley is natuurlijk ook heel ervaren, maar durf ik op basis hiervan niet te beoordelen, omdat ze hier al een hele tijd niet gespeeld heeft.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 jan 2014 - 21:45:
Mwa, dat vind ik niet genoeg om een theorie op te baseren, want het kan net zo goed één ervaren persoon en één minder-ervaren persoon zijn, maar dan gaat die ervaren persoon gewoon wat meer de touwtjes in handen nemen.
Dit kan natuurlijk ook gewoon een ervaren badside zijn die Emma eruit wou, het kan een tactiek op zich zijn. Iemand lynchen die nog maar weinig gezegd heeft, gaat veel minder verbouwereren dan iemand die al redelijk actief is geweest. Gewoon voor de "shock value" alleen is dit best een goede zet. En met Emma's brein waren we er sowieso uiteindelijk achter gekomen.
Dus ik sluit nog niets uit wat betreft wie er badside kan zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 jan 2014 - 23:15:
Ik dacht persoonlijk dat Emma waarzegster was, dus misschien dacht de badside - zoals Kay al zei - dat ook. Dan zegt het vrij weinig over ervarenheid.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 jan 2014 - 23:28:
Kan iemand mij trouwens die theorie over Angela uitleggen? Ik voel 'm niet.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 jan 2014 - 23:49:
De theorie over Angela, als ik Kirsten goed begrijp:
Als badsider wil je er natuurlijk niet al meteen de eerste ronde uit liggen (naja, dat wil je sowieso niet), maar badsiders hebben het voordeel dat ze nog een maatje hebben waardoor ze twee stemmen op iemand kunnen overbrengen + als al iemand gezegd heeft dat er op die persoon gestemd gaat worden, dan is het bijna zeker dat die persoon er wel gaat uit liggen.
Angela had al twee stemmen tegen haar dus ze voelde zich misschien in gevaar dus kozen ze Wilma omdat die al twee stemmen tegen zich had, wat dus uitkwam op vier. Vier is verdacht veel is voor een random lynch.

Maar ik weet niet of ik de theorie persoonlijk zelf steun, want het is nog een beetje vroeg in het spel.

Nog een aantal dingen die ik ga toevoegen:
1. Maar één iemand had in het topic gezet dat haar random op Angela kwam, en één stem tegen hebben lijkt me weinig om voor te paniekeren. Het kan altijd, maar ik denk van niet.
2. Die persoon was Emma tho, en die werd daarna geluncht.
Geen idee wat ik er precies van moet maken, maar het kan twee kanten op.

Edit: nog iets waar ik net aan dacht, de badsiders moeten wel voorzichtig zijn want de spion weet niet wie de wolven zijn en de wolven weten niet wie de spion is. Misschien zijn ze juist heel zuinig geweest met hun stem en hebben ze specifiek op iemand gestemd die nog geen stemmen had. Ze konden natuurlijk niet weten of er uiteindelijk gewoon een goodsider ging doodgaan.

tl;dr: waarschijnlijk was de Lynch helemaal random, maar de Lunch was dat zeker niet.
(En nu ga ik slapen, het is 0:22 en ik word helemaal paranoia van dingen achter ieders posts te lopen zoeken.)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 jan 2014 - 0:22:
Dus die theorie is vrij zwak. Neh?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2014 - 0:24:
Heb er nog aan toegevoegd maar ja, hij is vrij zwak.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 jan 2014 - 9:01:
Dus vandaag Lynch en we hebben alleen maar een hele zwakke theorie die richting Agela wijst. Ik eh. Ga mijn hersenen nog even kraken, misschien zie ik nog iets.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 8 jan 2014 - 9:11:
Ik ben aan het hopen dat er nog een goede theorie bij komt want ik heb vandaag niet echt tijd om zelf een te bedenken, nu nog even goed studeren en deze namiddag examen chemie... en ik wil niet gaan randommen vanavond

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 jan 2014 - 9:50:
Ik wil graag mijn stem uitleggen, aangezien ik word aangeduid als verdacht. Toen ik mijn stem in het topic bekend maakte had ik idd wel gezien dat Bo op mij stemde, maar dit had zij via random.org gedaan. Mijn stem ging ook via random.org en kwam uit op Wilma.
Stel dat ik baddie zou zijn, dan zou het toch super stom zijn om Bo te lunchen als zij in de eerste stemming op mij zou stemmen? Ik zou mezelf er alleen maar verdachter op maken en ik heb dit spel toch al wel iets vaker gespeeld.
Ik heb voor de rest nog niemand die echt verdacht is, dus ik wacht af op de berichten hier en anders moet ik helaas weer random. Nb ik zal mijn motivatie voor mijn stem in het berichtje zetten om zo duidelijkheid te creëren over mijn stem..

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 jan 2014 - 9:52:
Ik stemde niet op jou?

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 jan 2014 - 10:16:
Joke, er staat Bo, maar ik bedoel Emma. Emma is gewoon nog in het spel maar Emma is eruit..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2014 - 10:31:
Mijn gut feeling wijst naar twee mensen en ik ga er een theorie rond bouwen als ik straks op mijn laptop ben.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 8 jan 2014 - 11:20:
Ik heb nog tot 20:00 de tijd om mijn hersens te kraken, toch?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 jan 2014 - 11:22:
Precies, al zou ik het wel wat eerder doen als je mensen de kans wilt geven om zich te verdedigen, of achter je mening te scharen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15