Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #11

Depressie topic #11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 5 april 2012 - 11:32:
In reactie op het vorige topic dus:

En toen was ik weer een vriendin kwijt. Gezellig. Ik wist toch al dat ze achter m'n rug om praatte, en ze een hekel aan me heeft.
Mij maakt het niet zo veel uit, maar het is wel kut.
Ik bedoel, gaat ze eerst tegen mensen zeuren dat ik niet serieus genoeg ben. Dan verander ik, gedraag ik me serieus, en netjes. Wordt ze boos, omdat ik te serieus ben. Dan hoeft het van mij niet meer.


Oh, meisje toch ._. *knuffelt heel hard* Never change for anyone. Dat is wat ik geleerd heb. Kritiek die waar is, daar mag je iets mee doen (zelf ben ik bv. te verlegen en daar mag ik best iets aan veranderen, maar dan voor mezelf en niet omdat vriendlief het zegt (wat hij ook doet) (ik dwaal vreselijk af)) - maar als mensen eisen dat jij verandert voor hen, then they don't deserve a tiny bit of the beautiful person you are. <3 It's what I learned.

*hugs*



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 mei 2012 - 21:40:
Kan je geen fiets huren? Bij verschillende stations op Nederland kan dat. Scheelt heel veel tijd en minder pijnlijk voor je voeten.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 31 mei 2012 - 9:32:
Zeiden ze in Harry Potter 'tentamen'? o______o

Anyhoooow - ik moet morgen op het openbaar vervoer vertrouwen om bij een examen voor een job te geraken. Openbaar vervoer. *slaat hoofd tegen muur*
Als er 1 ding is in BE waarop je niet kan vertrouwen, dan is het het openbaar vervoer. Ik moet normaal trein & bus nemen; maar ik ga vanaf het station de afstand dan maar gewoon wandelen want met bussen ben ik al helemaal verloren.
-_-
En da's 25 minuten wandelen. Maar ik doe mijn sollicitatiehakken aan en die geven pas echt betekenis aan de naam killerheels. Dat zijn echt marteltuigen. -_-
Maar alles is beter dan bus nemen.

Tralalala, het gaat een stomme dag worden morgen en ik heb er geen ziiiiiiin in. Ik ga morgen veel denken aan die onnozele vis die zo keidroog het liedje 'Don't worry....be happy...' zingt. Dan word ik misschien nog een beetje vrolijk. <3

Ietsje te laat misschien, maar: neem die hakken mee in een grote handtas! Een vriendin van mij deed dat ook toen ze naar een presentatie moest bij haar toekomstige werkgever en die heeft die 20 minuten op ballerina's gewandeld en daarna haar torenhoge hakken aangetrokken vlak voor de ingang.

Maar nu ben je wrs al weg. ^^" Dus. VEEL SUCCES! o/

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 31 mei 2012 - 10:08:
Haa, neen, het examen is pas in de namiddag dus nu zit ik mijn tijd te verdoen door doelloos op internet rond te surfen. Typisch.

En yessssss; that's an option! Bedankt. <3 Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. Poempidoem. En ik legde net mijn keuze van kleren uit aan het vriendje en volgens hem zoeken vrouwen teveel betekenis achter kleren. Which is probably true but I dooooooon't care.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 31 mei 2012 - 11:22:
Maar néé. De kleren maken de vrouw. Mooi (en/of duur) ondergoed dragen dat niemand ziet kan je ook nutteloos noemen (wat is er mis met een witte beha uit de Aldi?), maar ik wed dat elke vrouw die met onzekerheden over zichzelf kampt, zich toch een goeie brok zelfzekerder voelt als ze mooi ondergoed draagt onder haar kleding. Ik weet dat dat bij mij zo is. ^-^ Ik kan de hele wereld aan als ik mooie schoenen draag, of een jurkje dat me leuk staat, of een fantastische beha draag.

Mijn promotor heeft me gisteren doen huilen (via mail en bijlage), dus voorlopig denk ik er maar niet aan. Maar ik word depressief door de gedachte aan haar alléén al.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 juni 2012 - 11:51:
Een deels geërgerd, grotendeels lacherig sms'je krijgen over jou dat ooobviously voor iemand anders bedoeld was, doet wonderen voor je eigenwaarde.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 1 juni 2012 - 11:55:
Oh neen. *facepalm* Maar dan zal die persoon toch ook wel door de grond van schaamte zakken? Ik hoop het. Echt waar. Hoe loserig.

*knuffel*

Zie, hier word ik echt vies van he. Want jij verdient dat niet. *pakt honkbalknuppel terug vast* Ik erger me zeker niet aan jou. En ik zou je ook nooit uitlachen. Ik vind je vrij geweeeeeeldig. <3 En ik ben er zeker van dat vele andere personen daar ook zo over denken. Dus, probeer 1 persoon je niet te laten neerhalen. Da's het niet waard!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 juni 2012 - 11:59:
Ik hoop het ook. _o_

Ze heeft vlak daarna een sms'je gestuurd met sorry en dat het wel heel slecht zal overkomen en dat ze een mailtje gestuurd heeft. En ik heb geantwoord dat ze zich geen zorgen moet maken en dat ik wel snap dat je soms zo'n dingen sms't. I am nuts? Maar ik wil ook niet hypocriet zijn: ik sms'te (een tijdje geleden) ook héél gefrustreerd over haar naar een vriendin. Ik heb dat alleen niet per ongeluk naar de verkeerde gestuurd. Ik probeer me heel hard daar niks van aan te trekken, maar ik denk wel dat ik straks in mijn bed me even héél slecht ga voelen.

Haha, jij met je honkbalkuppel. Jij bent echt de liefste persoon die ik ken. Nu beeld ik mij een beetje een elfje in dat bij mijn schouder hangt te zweven en te fladderen, heel lieflijk en met glitters - maar wel met een honkbalknuppel in haar handtas en graag ook nog een vuurspuwende draak in de lucht. :'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 juni 2012 - 12:26:
Je moet je wel realiseren dat wat ze heeft gestuurd waarschijnlijk totaal niet goed weerspiegelt hoe ze eigenlijk over je denkt. Zoals je zelf zei, heb je een tijdje geleden ook gefrustreerd over haar naar iemand ge-sms't, maar ik maak uit de tekst op dat je niet altijd zo over haar denkt? Waarschijnlijk geldt voor haar gewoon hetzelfde :'

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 juni 2012 - 12:33:
Ik denk eigenlijk net wel dat dat weerspiegelt hoe ze over me denkt. (: Momenteel. Het feit dat ze dat per ongeluk naar mij stuurde indiceert voor mij dat het voor haar ook nog wel net hoog genoeg zit om niet genoeg na te denken bij het verzenden en in gedachten met je ergernis bezig te zijn. Wat ik ook compleet versta wel. We zitten dat in mail een beetje uit te klaren, maar ik wil ook geen dingen rushen. Ik weet héél zeker dat ik niet de enige ben die voorlopig even afstand nodig heeft.
Het is trouwens datzelfde meisje van... mijn eerdere frustraties. :' Dus afstand is wel echt nodig. For now. Na de examens zal ik wel een keertje met haar afspreken, als ze daar tijd voor wil maken, that is - en dan kunnen we daar misschien eens over praten.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 1 juni 2012 - 22:30:
^Afstand lijkt mij idd het beste nu. *stopt honkbalknuppel terug weg*

En ik ben zo blij dat ik gisterenochtend een sms'je kreeg van mijn 'schoonmama' om mij succes te wensen met mijn examen. Maar dan ben ik stiekem op dat zelfde moment triestig omdat mijn eigen moeder die moeite niet neemt.
Of toen ik vorig weekend bij mijn vriend thuis was om te BBQ'en, toen mijn 'schoonmama' plots een pot worteltjes op tafel zette omdat ik geen versgeraspte worteltjes lust. En dan schaamde ze zich nog omdat ze daar niet aan gedacht had. <3 Maar mijn mama vergeet dat na al die jaren nog altijd dat ik verse worteltjes niet lust.

*brabbel* Maar ik moet niet flauw doen en beseffen dat verschillende mensen hun gevoelens verschillend uiten, maar dat ze het daarom niet slechter menen. *mental slap*

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 juni 2012 - 9:44:
*knuffelt héél héél héél hard* Ik vrees (want het is geen tof gevoel) dat ik voor de volle 100% snap wat je bedoelt. En da's geen fijn gevoel en je moét je daar echt over kunnen zetten, want het is zoals je zegt: mensen uiten hun gevoelens heel verschillend.

Voor mijn schoonmama ben ik bijna gelijk een tweede dochter en ze bakt zelfs een apart vleesje voor mij als ik iets niet lust, ze zet steeds tomaten op tafel omdat ze weet dat ik dat graag eet ook al eet verder niémand tomaten daar thuis, ze brengt soms ook kleine dingetjes mee voor mij als ze gaat winkelen die ze grappig vond (zoals een pen in de vorm van een goudvis, omdat ik een goudvis gekregen heb van mijn vriendje),...
Ik had het daar eerst héél moeilijk mee, omdat ik op een gegeven moment ook besefte dat ik de affectie en warmte zoals zij die aan haar kinderen geeft, thuis niet heb (want wij zijn gewoon niet dat soort gezinnetje) en dat ik die in feite meer en meer bij haar zocht. En toen maakte ik me zorgen, want dat wil ik niet, dat daar gaan zoeken! Ik wil dat van mijn eigen moeder krijgen. En dus heb ik op een onhandige, klungelige manier geprobeerd de relatie met mijn moeder een beetje warmer te maken. Ik weet niet of dat effect heeft, maar ik denk dat mijn moeder en ik gewoon te veel op elkaar lijken, en als ik op mijn eigen gedragingen moet oordelen, dan moet ik ook zelf de eerste stap zetten. En niet te veel verwachten ook, want "He Natascha, zullen we donderdag gaan winkelen in Leuven?" zal mijn mama nooit zeggen. Want wij zijn dat soort gezinnetje gewoon niet, met moeders die dolgelukkig worden van winkelen met hun dochters en papa's die iPods kopen voor hun dochter omdat ze zien dat ze ongelukkig is en ouders die zeggen: je krijgt elk seizoen nieuwe schoenen en elke maand nieuwe kleren! (Oke, nu noem ik concrete dingen op die vriendinnen tegen mij gezegd hebben. _o_ Maar dat van dat winkelen is wel zo, en dat deed me een tijdlang echt heel veel zeer, dat mijn moeder dat geowon niet wou.)
Maar eigenlijk is dat helemaal niet nodig, want ik wéét dat ze van me houdt. En zij weet ook dat ik van haar houd en eigenlijk zou dat genoeg moeten zijn, maar anderzijds verlang ik ook weer naar "Hoe was je dag?" en een spontane knuffel of kus van mijn mama en - alles zoals ze daar bij mijn vriendje thuis emt elkaar omgaan.
Maar ik wil ook gewoon mijn eigen mama, en niet een of andere kloon van mijn mama die zich plots heel anders gedraagt. Ik hoop dat hoe langer we leven, hoe meer mijn mama zich wel echt aan mij hecht op die manier. Ik denk wel dat dat zal gebeuren. Ik hoop het.

*brabbel* Te lange post weer, en eigenlijk wou ik jou troosten. ._.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 juni 2012 - 15:41:
*knuffelt iedereen hier*

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 2 juni 2012 - 16:25:
Muh. Ik ben helemaal alleen thuis het hele weekend vanaf gisterochtend tot maandag en en en ik ben het zat. Ik voel me alleen en ik verveel me en ik moet zelf boodschappen doen en en en . ik wil een ff over 1D lezen, maar maar er zijn er maar zo weinig. En sorry voor het niet normaal ABN. Maar maar.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 juni 2012 - 16:33:
Ik HAAT mijn laptop. Hij kan Three Cheers For Sweet Revenge, The Black Parade en All The Right Reasons niet afspelen en ik hou gekveel van die albums. Fuck.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 juni 2012 - 18:06:
Muh. Ik ben helemaal alleen thuis het hele weekend vanaf gisterochtend tot maandag en en en ik ben het zat. Ik voel me alleen en ik verveel me en ik moet zelf boodschappen doen en en en . ik wil een ff over 1D lezen, maar maar er zijn er maar zo weinig. En sorry voor het niet normaal ABN. Maar maar.
Quizlet staat er VOL mee. En je kan de adventurous adventures of One Direction kijken, waar Bodine het gisteren over had. Het is echt hilarisch x)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20