Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #11

Depressie topic #11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 5 april 2012 - 11:32:
In reactie op het vorige topic dus:

En toen was ik weer een vriendin kwijt. Gezellig. Ik wist toch al dat ze achter m'n rug om praatte, en ze een hekel aan me heeft.
Mij maakt het niet zo veel uit, maar het is wel kut.
Ik bedoel, gaat ze eerst tegen mensen zeuren dat ik niet serieus genoeg ben. Dan verander ik, gedraag ik me serieus, en netjes. Wordt ze boos, omdat ik te serieus ben. Dan hoeft het van mij niet meer.


Oh, meisje toch ._. *knuffelt heel hard* Never change for anyone. Dat is wat ik geleerd heb. Kritiek die waar is, daar mag je iets mee doen (zelf ben ik bv. te verlegen en daar mag ik best iets aan veranderen, maar dan voor mezelf en niet omdat vriendlief het zegt (wat hij ook doet) (ik dwaal vreselijk af)) - maar als mensen eisen dat jij verandert voor hen, then they don't deserve a tiny bit of the beautiful person you are. <3 It's what I learned.

*hugs*



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 4 juli 2012 - 16:48:
Nargh, Mars, dat is echt balen. En huh, wat een vreemde regel, 'blijven zitten = havo'. Dat kan iedereen toch een keer gebeuren? Dat het een jaar niet lukt, omdat je niet lekker in je vel zit of iets, betekent nog niet dat je maar meteen je hele schoolcarrière moet omgooien?
En het blijft ook kinda vreemd dat ze het feit dat je vaak ziek bent zo belangrijk vinden dat ze vinden dat je dan maar naar de havo moet. Like, als je nou nét goed stond met je cijfers, maar je doet het hartstikke goed. Wat betekent dat je het gewoon aankan. Ja, misschien moet je wat meer thuis doen, maar zolang jij je punten haalt is er dan geen probleem, toch?
I believe in you!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 7 juli 2012 - 0:05:
Moonrocker, wat naar ._. Het is inderdaad niet fijn als je je eigen ouders ziet huilen. Ik hoop dat het inmiddels weer beter gaat met je mama? *knuffelt*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 juli 2012 - 17:43:
Bedankt<3
Ze is bij de dokter geweest. Het is buikgriep. Maar ze spuugt dus nog steeds en ze heeft allemaal huilbuien en dat is niet leuk. Gelukkig slaapt ze veel.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 7 juli 2012 - 18:53:
Bedankt<3
Ze is bij de dokter geweest. Het is buikgriep. Maar ze spuugt dus nog steeds en ze heeft allemaal huilbuien en dat is niet leuk. Gelukkig slaapt ze veel.
*plet* <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 7 juli 2012 - 19:15:
Shitshitshit.
Ik denk dat het erger is. Of zo. Ze wilde soep, maar m'n vader was aan het koken. En papa is een beetje van het brommen, maar mama kan nu natuurlijk nergens tegen, dus werd ze heel boos en schreeuwde ze en liep ze naar buiten en toen moest ze weer huilen.
Toen gingen papa & ik eten (Pim was er niet) en toen ging ze toch maar soep doen, maar ze wist nog steeds niet waar ze die kon vinden, dus papa vroeg: "moet ik het doen?" natuurlijk met bromstem. En toen gooide ze de soepmok kapot en wilde ze naar boven en m'n vader schreeuwen dat ze niet met dingen moest gooien, maar ja, dat moet-ie natuurlijk ook niet zeggen en toen gooide ze heel hard (écht heel hard) de tussendeur dicht en toen sneuvelde het glas dat in het midden zit en toen was alles mis en schreeuwden ze en papa riep: "Flikker op! Naar boven!" En toen moest ik huilen en alles was paniek.
En toen wachtte ik, zocht ik de katten en ging ik naar boven omdat ik bang was dat mijn moeder nog iets zou doen en toen zei ze: "Papa gaat morgen weg van me." maar dat is niet zo en dat zei ik en vanaf toen ging het wel wat beter.
En nu heeft ze soep gegeten en zit ze buiten en ruimt papa op en is Pim thuis.

En ik huil en ik ben bang dat Pim iets tactloos gaat zeggen (want dat kan-ie goed en hij snapt het gewoon niet zo goed omdat hij zo is) en dat het dan weer (of nog erger) mis gaat.

@Nadezh: jij<3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 8 juli 2012 - 10:33:
Oh Julia, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hierover moet zeggen, want ik vind het zo erg voor je. Ik weet hoe erg het is als het halve huis in ruzie ligt en jij zit er tussen in. En ik vind het zo erg voor je dat je ouders tegen elkaar schreeuwen en dingen stukgooien en en. Ik hoop echt dat het nu gewoon overgaat als ze niet meer moet spugen en ze die medicijnen binnen kan houden. Weet dat we hier altijd zijn als je je verhaal kwijt wilt in ieder geval <3 *knuffel*

Barbossa
Barbossa

Barbossa is offline

[6]
Barbossa zei op 15 juli 2012 - 12:20:
Soms is het gewoon zo oneerlijk....

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 16 juli 2012 - 11:16:
Oh Julia .__. Dat klinkt zo vreselijk erg... Ik weet niet hoe het is om in een huis vol ruzie of gespannen sfeer te leven, maar dat betekent niet dat ik het niet vreselijk erg vind voor je. Ik hoop dat het echt gauw beter gaat... *knuffelt*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 juli 2012 - 15:26:
Ik ben allergisch voor 483 insecten en nu heb ik twee bulten op mijn been van minstens 5 cm doorsnee each. En ze zijn zo dik dat ze door m'n broek heen zichtbaar zijn. En. Het jeukt en het doet au.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 16 juli 2012 - 15:28:
Ik ben allergisch voor 483 insecten en nu heb ik twee bulten op mijn been van minstens 5 cm doorsnee each. En ze zijn zo dik dat ze door m'n broek heen zichtbaar zijn. En. Het jeukt en het doet au.

-knuffelt zonder bulten aan te raken-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 juli 2012 - 21:01:
Opa heeft een hartinfarct.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 juli 2012 - 21:16:
*hugs*<3. Sterkte. Voor jou en opa en basically - family.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 juli 2012 - 10:09:
*knuffelt Bodine heel erg hard* Veel sterkte aan iedereen. <3 Wordt je opa beter of loopt het slecht af? ._. En veel beterschap met die stomme insectenbeten. ):

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 juli 2012 - 17:21:
Opa is op het moment stabiel en bij en waarschijnlijk komt hij er bovenop. ^^
Mijn insectenbeet is van 5 naar 10 cm gegroeid maar dat overleef ik hopelijk wel.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 17 juli 2012 - 17:32:
Opa is op het moment stabiel en bij en waarschijnlijk komt hij er bovenop. ^^
Mijn insectenbeet is van 5 naar 10 cm gegroeid maar dat overleef ik hopelijk wel.


Ooooh, goed nieuws! Sowieso nog veel sterkte gewenst! <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20