Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #11

Depressie topic #11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 5 april 2012 - 11:32:
In reactie op het vorige topic dus:

En toen was ik weer een vriendin kwijt. Gezellig. Ik wist toch al dat ze achter m'n rug om praatte, en ze een hekel aan me heeft.
Mij maakt het niet zo veel uit, maar het is wel kut.
Ik bedoel, gaat ze eerst tegen mensen zeuren dat ik niet serieus genoeg ben. Dan verander ik, gedraag ik me serieus, en netjes. Wordt ze boos, omdat ik te serieus ben. Dan hoeft het van mij niet meer.


Oh, meisje toch ._. *knuffelt heel hard* Never change for anyone. Dat is wat ik geleerd heb. Kritiek die waar is, daar mag je iets mee doen (zelf ben ik bv. te verlegen en daar mag ik best iets aan veranderen, maar dan voor mezelf en niet omdat vriendlief het zegt (wat hij ook doet) (ik dwaal vreselijk af)) - maar als mensen eisen dat jij verandert voor hen, then they don't deserve a tiny bit of the beautiful person you are. <3 It's what I learned.

*hugs*



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 juni 2012 - 21:43:
Dat deden de gezakten van mijn school wel, though
Ik weet niet of ik het zou doen. Ik had wel tegen mijn halve klas gezegd van "Ja ik laat het je weten!" en de meesten daarvan heb ik alleen op facebook. So. Yeah.
Maar ik snap je wel.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 19 juni 2012 - 21:49:
Eh bij mij toen er gebeld kon worden zaten we allemaal tegelijk op fb en zeiden we het allemaal toen we geslaagdgezakther waren. Dus ja.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 juni 2012 - 21:05:
Argh, The Avengers draait alleen nog maar in Groningen. ):

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juni 2012 - 22:58:
Ugh. (Wees gewaarschuwd, Emma staat op het punt heel erg veel te gaan zeuren. Stop met lezen nu het nog kan.)

Heeft een van jullie ook wel eens een veel en veel te lieve jongensvriend? Ik bedoel, vrijdag zag ik zo'n gozer voor de tweede keer in mijn leven en ik zal nu kort de belangrijkste dingen opnoemen die hij voor mij heeft gedaan.
- Een uur lang naast me gezeten toen ik op de stoep aan het kotsen was. (vrijdag)
- Achteraf VRIJWILLIG mijn kots opgeruimd. (vrijdag)
- Eerder weggegaan op een feestje omdat ik de weg niet wist en niet alleen durfde. En toen heeft hij me niet alleen naar bekend terrein gebracht, nee, helemaal naar huis, wat nog meer dan een half uur fietsen is vanaf waar hij woont. (zondag)
En dan komen er nog allemaal dingetjes bij als altijd checken of ik een grapje wel oké vind als het een beetje beledigend voor me is, oprecht luisteren naar de onzin die ik uitkraam, zorgen dat ik me op me gemak voel, dat soort dingen.

Misschien vraagt iemand die het tot hier heeft gelezen zich af waarom er hier iets in vredesnaam mee mis zou zijn: hij laat me me zo schuldig voelen. I owe him big time, en als het zo doorgaat, zal het alleen maar erger worden. Ik wilde ook mijn excuses aanbieden voor het kotsen en legde uit dat ik, net zoals ik gedaan had bij de mensen die het feestje hadden gegeven, met een bloemetje langs had willen komen om sorry te zeggen (maar dat kon niet, want ik weet niet precies waar hij woont), zegt hij doodleuk: "Oh, het is echt niet erg dat je gekotst hebt, zoiets kan gebeuren, je moet je echt nergens voor schamen. Het was misschien niet ideaal, nee, maar ik vind het echt niet erg."
En toen voelde Emma zich nog meer opgelaten dan daarvoor. Hij is zo verschrikkelijk lief dat ik het nog wel zie gebeuren dat ik niet meer met hem om ga durven gaan omdat hij te lief is. _o_

Ik weet niet, bij meisjes heb ik dit probleem minder. Dan koop ik een cadeautje of trakteer een keertje en doe wat liefs terug en dan heb ik het idee dat we weer ongeveer gelijk staan, of in ieder geval genoeg in de buurt. Maar bij jongens vind ik dat zooo veel moeilijker. Don't know why, actually.
*zucht*

En zo lukte het Emma om van iets positiefs toch nog een zeikpunt te maken in haar leven.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 20 juni 2012 - 23:44:
Ah gossie, Emma, je bent echt te lief voor jou hoofd <3(volgens mij heb ik dat al een keer gezegd in een post-your-face-topic)

En en, als die jongen niet stiekem verliefd op je is, terwijl jij hem niet wil, of zoiets stoms, zou ik je maar niet schuldig voelen.
En als er een keer iets met hem is, moet je natuurlijk wel wat terug doen, maar ik hoef bij jou denk ik niet bang te zijn dat je hem dan laat zitten.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juni 2012 - 10:57:
Ik zou hem natuurlijk niet laten zitten als er een keer iets met hem aan de hand is, als ik iets zou kunnen doen. Maar ik zie het eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren dat hij ooit mijn hulp nodig zou hebben. _o_

Maar oh, ik snap die jongen ook gewoon niet. Hij heeft me ook uitgenodigd voor zijn verjaardag en ik kan er echt niet bij dat hij me daar aardig genoeg voor zou vinden. Ik heb hem pas drie keer ontmoet waarvan ik me een keer bijna niet meer kan herinneren. Waarom vindt hij me in vredesnaam aardig? _o_

Mijn God, wat ben ik een dramaqueen. Iemand is aardig en ik kan alleen maar zeuren.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 juni 2012 - 12:53:
Drama is goed voor je Emma _o_ Daar ben ik honderd jaar geleden al achter gekomen.

En hij vind je aardig, omdat.. eh, je aardig bent x'D? Ik weet het niet, waarschijnlijk mag ie je gewoon, of zo. Ik zou in ieder geval naar die verjaardag gaan..

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juni 2012 - 13:11:
Oké, ik zal het onthouden. Drama is goed. _o_

En ik heb hem al verteld dat ik wel naar zijn verjaardag zal komen. Hij viert het alleen met twee vrienden, waarva ik er een wel een beetje ken, maar de ander nog nooit heb gesproken. Ik weet ook nog niet wie er allemaal komen, maar het zal me echt nul verbazen als ik totaal buiten de groep val. x)

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 juni 2012 - 13:29:
Ja, want drama brengt het beste boven in de creatieve mens. Nee serieus, ik als muziekmaker/schrijfer bent dol op drama X'D

En ik zou denk als ik jou was ook wel bang zijn om totaal buiten de groep te vallen, maar waarschijnlijk valt het allemaal wel mee. Er zijn altijd wel mensen met wie je even een gesprekje kunt aanknopen, vast wel.
En neem gewoon voor alledrie een algemeen cadeautje mee, en ze vinden je sowieso al aardig x'D.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 juni 2012 - 13:40:
Emma, je bent leuk. En misschien is hij gewoon een aardige kerel, dat kan best. Zulke mensen bestaan. Ze zijn met uitsterven bedreigd (en de meeste zitten op dit forum), maar ze bestaan wel. Dus geniet er maar van en wees jezelf. Dat vindt hij duidelijk leuk aan jou.
En kotsen is echt niet zo'n drama, en het is de beste manier om een eeuwige band te smeden met iemand. Iedereen weet hoe het voelt om doodziek dronken te zijn, en hoe hard je op zo'n moment nood hebt aan een vriend die rustig je haar uit je gezicht houdt en naast je blijft zitten tot de wereld ophoudt met rondtollen. Dat is heel lief van hem dat hij dat voor jou wil doen, ook al kent hij jou niet zo heel goed. Dus ten eerste: hij vindt jou aardig genoeg om aardig te zijn, en twee: hij snapt dat kotsen geen drama is, dus hij maakt er geen probleem van zodat jij je niet hoeft te schamen.
It's called friendship, doofus. ^_^ Now go enjoy it.

(En. Heb je al eens de mogelijkheid overwogen dat hij misschien gewoon verliefd is op jou?)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juni 2012 - 13:40:
Tja, het is wel zo dat ik een keer een verhaal heb geschreven gebaseerd op mijn eigen drama

Ik ben trouwens echt een ramp met cadeautjes, dus dat wordt ook nog leuk. _o_

Er zijn twee jongens die ik ken waarvan ik de kans wel groot acht dat ze uitgenodigd zijn. Eentje is wel aardig, denk ik, drie keer gezien waarvan een keer drie jaar geleden en dat was ook de enige keer dat ik hem nuchter heb gezien. De andere heb ik een keer gesproken en hij was raaaaar.
"Dus, Emma, vertel me eens: Welke kaas moet ik eten?"
Volgens mij was dat het eerste dat hij direct tegen mij zei. _o_

Edit: @Dorien: Thank you! Ik denk dat het is dat ik altijd zo min mogelijk van andere mensen verwacht en dat ik nu een beetje overdonderd ben doordat iemand uit zichzelf zo ongelooflijk aardig is zonder dat ik hem goed ken. ^-^
Maar je hebt gelijk, blijkbaar bestaan dat soort mensen toch nog buiten FF en daar ga ik simpelweg blij mee zijn. (:

(En sinds Rianne het zei, hebik het even overwogen, maar ik denk het niet. Ik ken hem pas zo kort en ik geloof wel in aantrekkingskracht ophet eerste gezicht, maar niet liefde op het eerste gezicht. Of derde. ^-^)

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 24 juni 2012 - 17:53:
Emma, is die jongen niet gewoon holderdebolder verliefd op jou? : D Of heeft toch zeker een oogje op jou, precies! Hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen, ik ben namelijk een curieuzeneuzemosterdpot. ^_^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 juni 2012 - 18:32:
Oh my god, Korra is afgelopen en het was verschrikkelijk en geweldig en ghiuhweiugwuiiugiugwui en nu wil ik in een grot gaan liggen janken tot seizoen twee.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 juni 2012 - 18:51:
Emma, is die jongen niet gewoon holderdebolder verliefd op jou? : D Of heeft toch zeker een oogje op jou, precies! Hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen, ik ben namelijk een curieuzeneuzemosterdpot. ^_^
Haha, ik zal je op de hoogte houden. Ik zie hem vanavond weer, als er iets benoemingswaardigs gebeurt, zal ik hrt melden.

@ Daan: Hoe lang duurt het nog voor het volgende seizoen komt?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 juni 2012 - 19:29:
Een jaar, denk ik, misschien langer.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20