Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #11

Depressie topic #11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 5 april 2012 - 11:32:
In reactie op het vorige topic dus:

En toen was ik weer een vriendin kwijt. Gezellig. Ik wist toch al dat ze achter m'n rug om praatte, en ze een hekel aan me heeft.
Mij maakt het niet zo veel uit, maar het is wel kut.
Ik bedoel, gaat ze eerst tegen mensen zeuren dat ik niet serieus genoeg ben. Dan verander ik, gedraag ik me serieus, en netjes. Wordt ze boos, omdat ik te serieus ben. Dan hoeft het van mij niet meer.


Oh, meisje toch ._. *knuffelt heel hard* Never change for anyone. Dat is wat ik geleerd heb. Kritiek die waar is, daar mag je iets mee doen (zelf ben ik bv. te verlegen en daar mag ik best iets aan veranderen, maar dan voor mezelf en niet omdat vriendlief het zegt (wat hij ook doet) (ik dwaal vreselijk af)) - maar als mensen eisen dat jij verandert voor hen, then they don't deserve a tiny bit of the beautiful person you are. <3 It's what I learned.

*hugs*



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 juli 2012 - 18:53:
Sterkte, Bo. Fijn om te horen dat het wat beter gaat. <3

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 17 juli 2012 - 23:38:
Ooo, dat is fijn om te horen, Bo! Veel sterkte, ook met die vreselijke beten!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 juli 2012 - 23:30:
Ik heb zojuist gehoord dat mijn oma darmkanker heeft.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 20 juli 2012 - 14:22:
Dikke knuffel en héél héél héél veel sterkte gewenst, Emma!

Edit: En what the hell, die schutter in Denver? Zo'n dingen maken mij echt heel triest/bang/kwaad/... . Je bent echt nergens meer veilig op deze wereld. Wat een gestoorde mensen lopen er toch rond.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 juli 2012 - 16:55:
Bedankt, Carlina. (:

Ik las er net wat over. Zo vreemd en beangstigend om met je neus op het feit te worden gedrukt dat het overal kan gebeuren, het iedereen kan overkomen. Het klinkt soms zo ver weg, maar als mensen niet eens meer veilig naar de bioscoop kunnen..
Nou ja, ik probeer het altijd niet als een reden te gaan zien om angstiger te gaan leven. Stel het zou gebeuren, je zou je er toch niet op voor kunnen bereiden (behalve door op ninja-training te gaan) of op dat moment nog ingrijpen, dus om nu paranoïde om je heen te gaan kijken in de bioscoop heeft geen nut.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 juli 2012 - 21:47:
*hugs Emma*
Is het terminaal?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juli 2012 - 21:51:
Tot nu toe lijkt de kanker alleen in haar darmen te zitten. Ze wordt binnenkort geopereerd en dan gaan ze een stuk darm verwijderen. Ze zijn er vroeg bij, dus de vooruitzichten zijn goed.
Maar ze is natuurlijk de jongste niet meer, dus zo'n operatie is niet niets op haar leeftijd. ):

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 aug 2012 - 21:30:
URGH! The easiest way to piss me off? Make promises you can't keep.
Dus oh ja, beloof me anders dat je gratis kaartjes hebt voor Qontinent voor mij en Bryan, bevestig het me drie keer "jaja, ze zijn binnen", en op de laatste dag van de voorverkoop, om negen uur 's avonds wanneer alle winkels dicht zijn, dan kom je me droogjes melden dat je TOCH geen kaarten hebt voor ons.
Ja, wauw, super lollig. Ha-ha, ik lach me dood.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 11 aug 2012 - 1:02:
Ugh. Alles wordt me teveel.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 aug 2012 - 15:26:
URGH! The easiest way to piss me off? Make promises you can't keep.
Dus oh ja, beloof me anders dat je gratis kaartjes hebt voor Qontinent voor mij en Bryan, bevestig het me drie keer "jaja, ze zijn binnen", en op de laatste dag van de voorverkoop, om negen uur 's avonds wanneer alle winkels dicht zijn, dan kom je me droogjes melden dat je TOCH geen kaarten hebt voor ons.
Ja, wauw, super lollig. Ha-ha, ik lach me dood.
Wat lullig! Echt geen nette actie, zeker niet om het eerst te bevestigen en dan het pas zo laat te melden.
Misschien kan je kaartjes van iemand overkopen? Ik weet alleen niet hoe duur zo'n kaartje is en hoeveel geld men er extra voor gaat vragen.. Maar misschien is het het wel waard?

@Marije; what happened?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 aug 2012 - 16:09:
Uhu. Bryan heeft gisteravond op het laatste nippertje nog online kaartjes kunnen bemachtigen. Maar vanochtend stuurt dat ene meisje opeens "nee, wacht, ik heb toch kaartjes voor jullie!". En ik heb iets van ja, jammer, maar dat vertrouw ik niet meer, dus ik stuur terug dat we er zelf al hebben.
Maar dat meisje is een vriendin van Jolien, en Jolien is één van mijn beste vrienden, maar die heeft zo van die momenten...
Kijk, het volledige verhaal zit zo: Bryan en ik doen deze zomer heel veel festivals samen, maar al die shit is fucking duur, dus Qontinent gingen we eerst niet doen. Maar toen zei Jo dat Kim gratis tickets had, en dat ze er zeker voor ons ook twee zou kunnen krijgen. Dus Bryan en ik blij.
Dat was al in april. Mei, juni, juli, om de zoveel tijd vraag ik eens aan Jo hoe het nu zit met die tickets. Bryan wou heel graag gaan dus als we geen gratis tickets kregen ging hij er misschien alsnog een kopen, maar voor mij was het financieel echt niet te doen, dus als ik dat kaartje van Kim niet kreeg kon ik niet gaan. Iedere keer was het "weet ik nog niet".
Vanaf de tweede helft van juli, toen de ticketverkoop heel hard begon te gaan, ben ik wat meer gaan pushen van "heb je ze nu of heb je ze niet?" en dat blééf maar duren. "Ohja, ehm, ik heb het nog niet gevraagd, maar ik laat je nog iets weten."
En dan vorige week krijg ik eindelijk bevestiging dat ze vier kaartjes heeft. "De tickets voor jou en Bryan zijn binnen", letterlijk.
Ook: Qontinent is een tweedagending, vandaag en morgen, maar Bryan en ik zouden sowieso enkel zondag gaan en niet te laat blijven, want we zijn nogal druk met vakantiejobs en we hebben geen zin in campings. Jo en Kim gingen het hele weekend gaan, ze vroegen eerst of ze zaterdag konden meerijden met mij maar ik zei hen dat ik pas zondag zou gaan dus gingen zij met de trein. Er is daarna ook niet meer tegen mij gesproken over meerijden.
Dan gisterenavond had Kim onze tickets opeens niet meer. Wel die van haar en Jo, maar niet die twee andere. Want ze krijgt die tickets van haar broer, want die krijgt ze gratis door zijn werk maar hij wil niet gaan, blabla, en hij kon er dan nog wel een paar krijgen van collega's die ook niet geïnteresseerd waren, maar opeens kon dat niet meer want die tickets staan op naam.
En dat komt ze melden vier uur voor het einde van de ticketverkoop.
Bryan heeft dan inderhaast toch twee tickets te pakken kunnen krijgen en ik betaal hem dan later wel terug, maar ik was toch behoorlijk pissed. En vanochtend had ze opeens wél kaartjes voor ons maar fuck dat, wie weet staan we zondag aan de deur en heeft ze ze weer niet. En we hadden er nu toch, dus boeiend.
En tien minuten later stuurt Jo "Wanneer vertrekken we morgen?" I'm like dafuq? Jullie gingen toch vandaag al, en jullie gingen in een tentje slapen. "Huh? Maar neen, we gaan enkel zondag, en we gingen toch samen?" Kijk, ik ben er misschien niet altijd met mijn hoofd bij, en ik zeg wel vaker tegen mensen Ik zie je daar en vergeet het dan, maar ik onthoud verdomd goed wanneer ik aanbied om chauffeur te spelen, en er was mij hélemaal niks gezegd over meerijden. "Oh, en morgen blijven we ook niet tot het einde trouwens." En daar komt de aap uit de mouw: Bryan en ik zouden om 19u alweer vertrekken want maandag moeten we allebei werken. Jo en Kim hadden al eerder zitten zeuren van toe, blijf, en ik weet ook wel dat ik dan soortvan sociaal verplicht zou zijn om hen mee te nemen in de auto. Maar 23u kan gewoon echt niet voor mij, dus ze zouden met de nachtbus naar huis gaan of bij de broer van Kim slapen, die woont vlakbij het terrein. Maar plots veranderen ze hun plannen hélemaal, en doet Jo alsof we al die tijd al hadden afgesproken dat zij met mij zouden meerijden.
Ja kijk, mensen kunnen mij veel verwijten, maar niet dat ik krenterig of ongastvrij ben. Ik ben ALTIJD de chauffeur en de gastvrouw en ik geef er echt niet om, tot dat mensen gaan doen alsof het een verworven recht is. Ze vroeg het niet, ze deelde gewoon mee dat ik nog twee passagiers had. En daar word ik zo ongelooflijk onvoorstelbaar SPINNIJDIG van.
IK. BEN. GEEN. TAXI.

Edit;
Whoa damn, wat een gezeur weer.
Het wordt hoog tijd dat mijn psych terugkomt uit zwangerschapsverlof.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 aug 2012 - 17:37:
Ik vind het geen gezeur, ik vind dat je groot gelijk hebt. Het is erg egoïstisch om er vanuit te gaan dat je hen twee wel meeneemt, zeker nadat jullie onverwachts een kaartje moesten kopen omdat die vriendin slecht gehandeld heeft. (Maar als de kaartjes op naam staan, moet zij zich dan niet als man voordoen als die kaartjes van haar broer zijn?)
Heb je haar al verteld dat je niet zomaar voor taxi wilt spelen? Anders blijft ze er waarschijnlijk zo klakkeloos mee omgaan.

Ik hoop dat het alsnog heel leuk wordt morgen. (:

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 aug 2012 - 10:47:
Oh, Do. *enorme facepalm* Ik snap je tirade wel helemaal. HELEMAAL. En los van dat gezeik over die tickets (want inderdaad: je hebt ze of je hebt ze niet, zo moeilijk is het niet om daar eindelijk eens duidelijk over te zijn), vind ik dat je helemaal gelijk hebt. Je bent geen taxi en het minste wat die andere twee dan kunnen doen is om alsjeblieft te vragen of je het erg zou vinden als zij met jullie mee gaan en of je hen dan ook een lift zou kunnen geven, omdat dat nu eenmaal beter uitkomt en ze je dan heel erg dankbaar zouden zijn.

Sommige mensen zijn gewoon echt onbeschoft, maar volgens mij ook gewoon zonder dat ze zelf doorhebben dat ze dat doen en dat ze er mensen mee op hun tenen trappen. Ik hoop dat het nog hééééél leuk wordt, ondanks deze major frustratie die eraan vooraf gegaan is ._.

*pletpletpletplet*

En Emma, heb je nog nieuws van je oma? ._.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 aug 2012 - 11:06:
Met mijn oma gaat het goed. Ze heeft even in het ziekenhuis gelegen, waar ze zo'n dertig centimeter darm hebben verwijderd. Het stuk darm is onderzocht en het was inderdaad kwaadaardig, maar er zijn geen aanleidingen gevonden voor uitzaaiingen, dus ze hoeft zelfs niet nabehenadeld te worden met chemo. Ze is alweer een tijdje thuis en loopt alweer rond en een deel van de hechtingen zijn er alweer uit. Ook heeft ze weer een kleurtje op haar gezicht, waardoor ze er gezonder uitziet dan het hele laatste jaar.
Lief dat je er naar vraagt. ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 aug 2012 - 17:05:
Oooh, dat is echt fijn om te horen! ^-^ Echt goed dat het op die manier is afgelopen, wat een opluchting moet dat geweest zijn o.o

(Een broer van mijn overleden oma is vorige week overleden. Hij blijkt nu, achteraf gezien, een zeldzame spierziekte gehad te hebben, die fataal geworden is. En dat terwijl hij zo'n enorme tijd voor kanker behandeld geweest is, medicijnen en chemo en al. Dat moet zo akelig zijn, allerlei medisch spul binnen krijgen dat je lichaam niet nodig heeft en dat ook helemaal niet helpt. ._.)


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20