Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

Dark Age Special: The Enchanting Nymph (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 sep 2011 - 12:28:
Vroeger was de bosnimf een vredelievend maar ijdel wezen. Ze was een mooie maar mysterieuze verschijning en kinderen konden urenlang naar vertelsels over dit wezen luisteren.
Maar tijden veranderen en mythes doven uit.
De bosnimf merkte met ongenoegen op dat haar populariteit daalde en ze werd er zeer verdrietig om, waardoor ze een tijd lang niet meer in het bos gespot werd.
Nu is ze terug, en ze is er op uit om haar populariteit terug te winnen. Kan het niet goedschiks, dan moet het doel de middelen maar heiligen...


Welkom bij het tiende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Zoals in de titel al te zien is, is het een special. Speciaal voor deze special is er een nieuwe rol, namelijk de nimf. Die neemt de rol van badside volledig op zich, er is dus één badsider en de rest is goodside. De nimf heeft een magische kracht waarmee ze mensen kan betoveren. Is iedereen betoverd, dan heeft zij gewonnen. De betovering heeft nare bijeffecten, maar die zijn voor de goodside onbekend!

Rollen
1x Bosnimf (Nimf)
1x Boswachter (Jager)
1x Meermens (Waarzegger)
1x Bosgeest (Beschermer)
9876x Kind (Tovenaar)

Deelnemers
1. Eliros
2. neversay
3. MoonRocker
4. Pline
5. Mine
6. Rosie16 Kind
7. Bodine Kind
8. KaulitzFreak
9. Monster23
10. realMe
11. dylan04
12. MyReflection Kind
13. missxangel

Lynch en lunch is afwisselend per dag, om acht uur 's avonds! Dus vrijdag lynch, zaterdag lunch,... You get it where I'm going. ^^



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 sep 2011 - 15:48:
@Elise: Je stemt op mij omdat je me ''verdacht'' vind? Maar je kan niet zeggen waarom je me verdacht vind?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 sep 2011 - 15:55:
Precies. Ik weet niet waarom ik je verdacht vind. Maar toch vind ik dat.
Waarschijnlijk omdat je opeens voorstelde op inactieve mensen te stemmen. Je schiet er niets mee op, want op die manier wint de nimf eerder, en we weten niet eens waar we moeten beginnen. Tenzij jij me ineens een waanzinnig goede reden kan geven waarom op inactieve mensen stemmen onze problemen gaat oplossen, heb jij mijn stem.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 sep 2011 - 16:02:
Oké, de fluff is er.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 sep 2011 - 16:06:
Had je het nou over Justin Bieber in die fluff? XD

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 8 sep 2011 - 16:13:
Ik moet nu stemmen want ik moet zo judoën. Ehm, ik ga er over na denken.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 sep 2011 - 16:18:
Verdenk jij buiten mij nog andere mensen? Waarschijnlijk niet. Misschien was dat stemmen niet zo'n slim idee nee. Maar ik vind dat we er wel rekening mee moeten houden dat inactieve leden ook de nimf kunnen zijn. We zijn nu de hele tijd met actieve leden bezig. Maar Dylan? Kan hij niet de nimf zijn? Of Anke? Massaal op hun stemmen is misschien ook niet een goed idee. Maar hoe kunnen we dingen van hun oppikken? Uit stemmingen... Ja, maar als ze of niet stemmen? Dan kunnen we er ook niets uithalen buiten dat ze inactief zijn. Dus... Hoe weten we dat zij het wel/niet zijn?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 sep 2011 - 16:21:
Wel dan, als jij denkt dat jij uit stemmingen kunt oppikken wie ze zijn, go ahead and show me. Ikzelf verdenk jou ook niet alleen maar hoor, ik ben aan het denken, maar het gaat nou eenmaal niet zo makkelijk als de helft van de spelers zijn rug naar het spel toekeert.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 sep 2011 - 16:27:
Dat is wat ik bedoel. Jij, Josette en ik zijn de enige die nog redelijk actief zijn. Sarita begint nu ook redelijk te worden... Maar wat moeten we met de rest. Dat is wat ik me afvraag.
De Nimf is wel sowieso iemand die het topic in de gaten houd. Dat staat vast. Maar of hij/zij ook dingen post? Dat weet ik niet.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 sep 2011 - 16:29:
Ja, maar hoe de fuck moeten we nou weten wie van de inactievelingen het topic wél in de gaten houdt? Sarita was behoorlijk inactief, maar komt nu af en toe eens haar hoofd om de deur steken, die Dylan heeft nog niets zinnigs gezegd, maar ook hij heeft nu weer wat gezegd... Anke en Marije hebben in het begin één of twee berichten gepost waar we geen reet mee kunnen. Om het zo maar even te zeggen: we're in deep shit.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 8 sep 2011 - 16:33:
Ik ben het wel met Mars eens dat de nimf het topic in de gaten moet houden. Hij/zij moet wel vaak online zijn want hij heeft tot nu toe elke keer geluncht.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 sep 2011 - 16:47:
Dat is niet zo heel erg moeilijk om te bedenken... denk ik zo. Het is alleen nogal lastig omdat je niet kan weten wie het topic wel of niet in de gaten houdt.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 sep 2011 - 17:10:
(weet je wat ik ook lastig vind? Dat je niet weet wí­e er betoverd is, want wat als je het zelf bent?)
(ik was er gisteren overigens niet, school en werk volgen elkaar op woensdag op binnen twee uur, waarin ik huiswerk maak en eet.)
Ik weet eigenlijk ook niet op wie ik moet stemmen. Want Elise was vrij fanatiek wat betreft Bo, maar dat is nu weg, dus haar kan ik eigenlijk niet meer verdenken.
En de nimf zal inderdaad wel actief zijn, anders zou hij/zij ook niet lunchen.
Verder vind ik í²í²k dat de waarzegger eens subtiele hints zou moeten komen droppen, want ik heb sterk het idee dat dat nog niet is gebeurd.
En dan ben ik weer terug bij "ik weet niet goed op wie ik moet stemmen".

dylan04
dylan04

dylan04 is offline

[24]
dylan04 zei op 8 sep 2011 - 17:10:
Doordat het feit dat ik 'inactief' ben, zit sowieso ook mee dat ik in het examenjaar zit. Misschien als meerdere hier, kan natuurlijk ook. Natuurlijk had ik daar aan moeten denken voordat ik hier aan mee deed, maar het is ook de eerste keer dat ik dit spel speel, en ik weet gewoon niet wat precies te schrijven als het 'zinnigs' moet zijn.

En ik geef jullie volkomen gelijk dat iedereen de nimf kan zijn, waaronder de actieven en de inactieven, ik zelf heb geen flauw idee wie het kan zijn dus ik kijk wel naar de posts van de vele personen en kies er dan een uit die in mijn ogen de nimf kan zijn.

Misschien kan ook de Nimf sporen hebben achterlaten, of nou ja sommige teksten waardoor het blijkt dat zij/hij het is. Ik weet niet.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 sep 2011 - 17:33:
dan zou het wel een heel onervaren slechterik zijn als hij/zij hints achter laat dat hij/zij de nimf is.

verder ga ik vanavond op Anke stemmen. Ze is iedere dag een keer online, dacht ik me te herinneren, moet wel want ze stemt ook gewoon mee, maar post voor de rest niets en het lijkt me dat als ze wel stemt, dat ze het topic in de gaten houdt om te weten op wie ze moet stemmen

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 sep 2011 - 17:37:
@eh, ik neem aan dat je gewoon Dylan heet; wel, om te beginnen had je de vorige potjes een beetje kunnen doorkijken om te zien hoe het spel verloopt, en dus om te zien dat je wel degelijk een klein beetje tijd nodig hebt om 't te spelen. Maar goed, meer dan de helft is inactief, en die zitten niet allemaal in hun examenjaar, dus ik weet niet wat hun reden is. En iets zinnigs is gewoon iets waaruit blijkt dat je meedenkt, en niet alleen maar andere theorieën aanneemt.

Natuurlijk kan de nimf sporen hebben achtergelaten, maar dan komen we weer op het onderwerp van inactieve mensen, hoe vind je een spoor van iemand die niet of nauwelijks praat? Of course, dat kan het spoor juist zijn, sommige mensen die er niet veel ervaring mee hebben zeggen gewoon niets als ze badsider zijn, zodat ze ook niet opvallen.

@Juul; nou, ik reken maar gewoon niet meer op de waarzegger, diegene heeft ons wel mooi laten stikken in deze zooi. ><


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20