Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

DA The Hunger Games: Capitol Kids (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 jan 2014 - 14:50:
De spelers waren gekozen onder de rijkste en de meest invloedrijke van het Capitool. De families waren er kapot van. Vele van hen hadden al meerdere familieleden verloren in de strijd en nu zouden ze ook nog hun kinderen kunnen verliezen. De rebellen vonden dat ze nog genade hadden getoond. Ze hadden niet het normale aantal jongeren gekozen als normaliter en daarbij ook gekeken naar de leeftijd. Ieder had een gelijke kans gekregen.

Er kwamen negen spelers in de arena, een oude arena van lang geleden. Zeven speler lieten het over zich heen komen, accepteerden dat ze waarschijnlijk dood gingen. Twee wilden wraak op de rebellen. Als het zo oneerlijk was van het Capitool om de hongerspelen te organiseren, waarom het dan zelf nadoen, al was het maar éénmalig. Ze zouden koste wat het kost winnen, als de district mensen konden moorden voor hun leven, waarom zij dan niet? En met mogelijk hulp van buitenaf, dan zou alles mogelijk zijn, toch?

Al ook buiten de Spelen om waren er problemen. De spelbeheerder was ook tegen de spelen, maar werd gedwongen hem organiseren. Daar waar hij kon, hielp hij de spelers, zo was er geen algemeen punt. Hij zorgde ervoor dat de spelers niet bij elkaar stonden, als ze boven zouden komen. Er zou geen groot slagveld de eerste dag zijn, maar het bleef wel de hongerspelen. Er zouden kinderen gaan sterven. Dat stond vast.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het moment was daar, de camera’s draaiden. Actie werd er verwacht van iedereen. Uit een vreemde slaap werden de spelers wakker is de arena, overal verspreid. Angst en adrenaline gierde door hun lichamen. Ze wisten dat de camera’s op hun gericht stonden, maar konden ze niet vinden, niet zien. Ze wisten dat familie keek, hopende dat ze de winnaar zouden worden en terug zouden komen. Iedereen had een kans, maar niet iedereen zou eruit komen. Een schel geluid klonk door de lucht. Iedereen wist wat er gezegd zou worden.
Het spel is begonnen!


Voor iedereen die nog een vluchtige blik op de regels wil werpen, hierbij de mogelijkheid.

Rollen
8x 2x Goodside
- Jager (Josephine Green)
- Heks (Loralaine Crane (dochter van de oude spelmaker))
- Beschermer (Nicolleta Flickerman (nicht van Caeser Flickerman))
- Waarzegger (Plutarch Haevensbee)
- 4x0x Tovenaar (Corie Snow (president Snows nichtje); Donna Marks; Joan Marks; Susy Gin)
3x 2x badsider:
- Wolf (Aidel More)
- Wolf (Effie Shaw)
- Spion (Johanna Mason)

Deelnemers
1. Bodine
2. Emma
3. Daan
4. Kirsten
5. Pauline
6. Wilma
7. Kayley
8. Angela
9. Elise
10. Krewella
11. Bella01

Eerste lynch 6 januari, 20:00
Eerste lunch 7 januari, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 12 jan 2014 - 0:00:
Daan is right. Ik zat erg te twijfelen, want als we de jager hadden gelunch, dan konden we misschien wel verliezen. Dus ik zat de hele tijd het forum door te zoeken om te kijken of jij wel de heks bent. (I was really worried xd )

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 12 jan 2014 - 0:00:
Eigenlijk is de enige rol die er goed aan doet wat te laten weten de waarzegger omdat ze tips moet geven maar de rest speelt beter gewoon alsof ze normale tovenaars zijn... als de spion er niet in zit is het voor de waarzegger denk ik zelfs nog moeilijker want ik was vrij zeker dat ik niet geluncht ging worden doordat de spion in het spel zat... anders wil men de waarzegger er vaak wel snel uit... liefst voor ze zelf beschuldigd zijn want dan worden er wel linken met hen gelegd enzo...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 jan 2014 - 0:08:
@Emms; sorry, mijn idee om je te lunchen. Ik zou het nooit gedaan hebben als ik niet dacht dat je de waarzegster was.
@Cynthia; ik wist je rol, haha.
):
Als ik Waarzegger was geweest, had ik het niet zo openlijk gezegd denk ik. Te bang dood te gaan. Ik had niets te verbergen dus stelde de vraag gewoon hiwr.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 jan 2014 - 0:11:
We wisten wie wat was though.
Ik heb Angela, Bella, Pauline en Kayley gescand. Pauline had het vlak nadat ik haar gescand had zó duidelijk over Bo/mij als wolf/spion dat ze de waarzegster wel moest zijn, dus dat was niet echt nodig geweest. Dat Kayley de jager was, wist ik toen ook al bijna zeker, maar ik wilde 100% zekerheid, omdat ik sowieso zou sterven als we haar per ongeluk zouden lunchen.

@Emma, dat weet ik niet. Als je de wolven gescand hebt, zou ik dat als waarzegger wel op één of andere manier zeggen. Als de wolven je vervolgens lunchen, is het immers overduidelijk dat je de waarzegger bent, en stuiten de goodies met een beetje geluk op je boodschap. (het risico dat je dan hebt, is dat de wolven je juist niet lunchen, maar als de goodside helemaal verkeerd zit kun je nog altijd drastisch gaan en 'als je me niet gelooft, vermoord je me toch?'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 jan 2014 - 0:12:
Ben er toch trots op dat ik er een badsider uit heb gekregen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 jan 2014 - 0:20:
Weet je wat ik echt heel tof vind? Dit spel is zó makkelijk vals spelen en toch blijven we eerlijk.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 jan 2014 - 0:22:
It's because we're awesome. :3

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 12 jan 2014 - 0:23:
Valsspelen is gewoon stom.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 jan 2014 - 0:23:
Als Elise hier was, dan was het volgende inschrijftopic al gepost.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 12 jan 2014 - 0:24:
Ughhh, i can't wait for the next potjeeeeee ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 12 jan 2014 - 1:55:
Ik sluit dit topic, aangezien het potje over is.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18